Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gabbertje schreef:Heb je ook gedacht aan het verzekeren van je paard? Dit hoeft niet zo heel erg duur te zijn maar het komt er wel bij.
QuijoSavan schreef:Wat ik mij afvraag.... Waarom het paard gratis aan je gegeven wordt? Is er niks mis met het paard, zodat je dadelijk tegen onverwachten kosten aanloopt?

Yvonniej schreef:Gabbertje schreef:Heb je ook gedacht aan het verzekeren van je paard? Dit hoeft niet zo heel erg duur te zijn maar het komt er wel bij.
dit hoeft natuurlijk niet perse..

De meeste zitten toch rond de 20-30 euro voor rondom bekappen. Citaat:Vliegenspul maakt ik altijd zelf dus dat is niet zo duur. Vet vind ik ook niet zo duur ik doe niet iedere week invetten en een potje is niet hier niet zo duur!!
Citaat:Verder ja ik weet niet wat ongeveer een paard in de maand kost. Ik kan rond de 135 euro per maand op zij zetten voor het paard en daar heb ik niet mijn zakgeld bij geteld en de vakantie die ik werk!!! Is het dan haalbaar!!!
Citaat:En moet je een verzekering hebben voor het paard ja ik weet dat nog niet allemaa en wat ben ik daar aan kwijt per jaar (maar ik denk dat ik dat dan niet hoef te betalen)
. Gaat het om je verzorgpaardje dat in je profiel staat?? Leuk joh
astridvh schreef:Ik zou wel eens rondkijken hoeveel je kwijt zou zijn aan paardenbrokken in de maand.
Citaat:Ben je van plan om rijlessen te nemen?