goedkope stalling rotterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

goedkope stalling rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:09

Ik ben op zoek naar goedkope stalling in de omgeving van rotterdam. het hoeft helemaal geen luxe te zijn. gewoon een stal met een wei buitenbak zou fijn zijn maar is niet heel erg noodzakelijk als ik dan maar in de wei mag rijden. Het belangrijkste is dat het er geen klerezooi is. het paard moet er veilig kunnen staan. Dus geen grote hoeveelheden van stenen en prikkeldraad ed. Het zou fijn zijn als ze 'sochtends en 'savonds gevoerd kunnen worden. Het mag dus ook gewoon bij een boertje zijn.
Weet iemand misschien iets?

alvast bedankt Kirsten

wissy

Re: goedkope stalling rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:18

hoi
er is bij mij op stal nog een grote box vrij
het is op de grens nieuwerkerk zevenhuizen
het is bij een boer
als je intresse hebt hoor ik het wel
groetjes bianca

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:19

je kan het bij ons proberen, ik weet niet hoe lang de wachtlijst is voor stalling, ik weet alleen dat ik op de 1e plaats sta voor een pony en een paardenbox.. maar er komt voorlopig niets voor mij dus...dan zou ik je zo voor laten gaan hahaha

het is een vereniging, en heet P.C. de schieruiters, het zit in schiebroek, naast het vliegveld 16 hoven, het is niet super deluxe, maar we hebben 2 binnebakken, 1 buitenbak, een grote losgooi/springbak, 8 weilanden, wasplaats ( koud water ) en binnen en buitenboxen... bij ons betaal je per kwartlaat je stalgeld en contributie... ook is er een werkverplichting bij ons, maar dat is gewoon omdat het een vereniging is, en sommige dingen moeten gewoon onderhouden worden e.d...

de prijzen weet ik niet precies, want toen ikzelf er nog een paard had staan, was het nog in guldens maar als het je wat lijkt, kan ik het wel even vragen voor je. en als je dus je paard stalt, zit daarbij het gebruik van alles natuurlijk, hooi/kuilgras, stro ( wel zelf mesten ) het voer moet je dus wel zelf kopen en ook klaarzetten, ze worden 3x per dag gevoerd, en ook de voerbeurten zijn ondeling verdeelt, maar zulke dingen moeten wel wnat het is en blijft een vereniging, maar daardoor blijft het wel betaalbaar !

anders moet je me eff pb'en ofzo als je nog iets wilt weten....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:52

Moet het persé in Rotterdam zijn??
Wij zitten tussen Delft Zuid en Schiedam Noord (Kethel)

PB voor meer info!

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:57

wij hebben ook nog een paar stallen vrij:
kleine stal: 70 euro
grote stal: 115 euro
het is een pensioen stal vlakbij barendrecht.
Stal klootwijk
op de zevenbergse dijkje..
we hebben een hele grote weiland met een rij bak en een kleine binnebakje om je pony/paar te longeren of los te gooien..
als je meer wil weten PB me maar;)

Refresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:30

Wow wat goedkoop, ik wou dat het hier bij amsterdam zo goedkoop was! Hier ben je rond de 250 euro kwijt en bij een manege rond de 300!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:33

bij ons is het denk ik nog goedkoper, en je hebt er meer faciliteiten dan bij klootwijk.... vandaar dat ik er sta hahaaa

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:10

misschien kan je stal huurman proberen, dat is op de grindweg.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:18

PartTwo schreef:
misschien kan je stal huurman proberen, dat is op de grindweg.

heb je daar misschien meer informatie over?

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:25

dat is niet een hele grote stal, ik heb daar ook op de wachtlijst gestaan en toen moest je geloof ik 100 gulden betalen maar dan moest je wel zlef je hooi en stro kopen en bix weet ik niet meer.en je moet zelf mesten.
er is 1 buitenbak het is geen 20.40 maar wel goed in te rijden, en er is land, je zit ook heel dicht bij het bos.

ik sta ook op een stal in bergschenhoek maar die is wel een stuk duurder en die zit voorlopig ook vol, maar je kan je altijd in laten schrijven.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:27

heb je misschien een adres daar van? hoeveel mensen staan daar? voeren zij de paarden? moet je zelf uitmesten? zetten zij de paarden binnen en buiten
is het daar een beetje netjes?

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:29

het is best netjes, ik weet niet precies hoeveel paarden er staan maar niet heel veel, je moet wel zelf mesten en ik geloof dat je je voer klaar moet zetten en dat er voerbeurten zijn maar dat weet ik niet zeker. ik heb geen exact adres, het is op de grindweg, een stukje voor de benzinepomp.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:30

ga je verhuizen dat je een stal zoekt? er zijn nog veel meer stallen in die omgeving maar de meeste zijn duurder.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:34

nou ik heb een paard bij mijnouders staan en die blijft daar ook staan. Dat is in Zutphen een heel eind weg dus. Nu heb ik gerelmatig een paardje voor de leuk en voor de handel erbij. Die rijd ik dan in of door en dan verkoop ik die weer. Omdat ik in rotterdam woon (bij mijn vriend) lijkt het me leuk om dan hier dus dat paardje te hebben staan maar dat kan dus niet te veel kosten want ik studeer nog. Vandaar. In de weekenden ben ik in zutphen en dan kan ik dus niet zelf het paard voeren en binnen en buiten zetten. Dus dat moet dan wel geregeld worden. ik hecht niet zo veel aan luxe dus dat scheeld dan al veel in de prijs maar ik moet dus wel weg kunnen in het weekend.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:38

maar meestal valt er toch onderling wel wat te regelen, als jij doordeweeks hun paarden binnen of buiten zet. ik ken nog wel een stal maar die is wat meer richting de skiberg, die is van een vrouw van onze vereniging en die heeft zelf een pensionstal en die zet wel de pensionpaarden buiten en weer binnen dan mogen ze elke dag 3 uur

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:40

bij ons op stal klootwijk, moet je ook zelf uitmesten en hooi en stro kopen, eten klaar zetten voor avond en ochtend maar voor mij is het niet echt een probleem ze hebben een hele grote weiland en leuke parkjes om te rijden..

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:43

het is voor mij geen probleem om de stal uit te mesten en om voer te kopen. het enige probleem is dat ik ze dus niet altijd naar binnen of buiten kan zetten. Als jullie iets weten kunnen jullie dan een adres aan me doorgeven dan kan ik contact opnemen met de stallen zodat ik iets goeds kan vinden.

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:44

Ben ook op de grindweg wezen kijken voor een stal, maar alles zit vol daar.
Sta op de wachtlijst van Huurman, maar kan heel lang duren zei hij.

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:45

en hij heeft geen land meer zei hij, je kon wel een stukje gebruiken tegen betaling een stukje verder van een buurman of zo.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:47

@panic, je staat nu bij bommeleijn zie ik, volgens mij heb ik jou gezien toen ik daar een pony moest doen van iemand die op valantie was.
sta je tegenover de grote losgooibak?

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:47

ik heb daar ook gestaan met Par maar ik vond het daar vreselijk.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:48

bij ons is het ook geen probleem, er lopen zat mensen rond, die je paardje voor je willen verzorgen/mesten enz.. als je er een x niet bent...

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:50

ja klopt, ik sta op bommeleijn.
En ik sta nu in een andere stal, maar hij stond inderdaad tegenover de losgooibak.
En deed jij toen luna een tijdje geleden?

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:51

ja dat klopt, ik heb je gezien geloof ik toen ik een keertje aan het longeren was en luna zich los trok !!

maar volgens mij was ik al weg met Par voor jij er stond.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:53

Volgens mij moet je bij de Schiedruiters, buiten al die verplichte klussen (dat zou mij eral van weerhouden om er te gaan staan. Heb niks tegen meehelpen, maar dan wel op vrijwillige basis. Op deze manier ben je meer bezig met klussen dan dat je tijd met je paard kunt doorbrengen) ook verplicht om je paard mee te laten lopen in de lessen.