Heel misschien wil ik iets gaan bestellen op paardenshop.nl
Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Het is zonder verzendkosten toch?
Groetjes en bedankt

www.paardenshop.nl
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

grrr
) Ik werd er eigenlijk best wel shaggerijnig van, want ze weigerde me gelijk te geven. OOK al stond er in het duits op het label dat het veelzijdigheids was.... Je kunt toch duidelijk op de foto zien dat het voorste shabrak een dressuurmodel is..?? 

Countrygurl schreef:Ik wil er een fluwelen zadeldek bestellen
19,90 ... zal even opzoeken...
vzh full
Laura123 schreef:Zeker netjes opgelost! Stukken beter dan bij mij....Ik had ooit es een opmerking gemaakt toen hadden ze dus alleen een afbeelding van eht dressuurtype van dat shabrak terwijl je wel kon kiezen tussen dressuur en vzh.. dus ik daar naartoe gemaild.. zeiden hartstikke bedankt voor u oplettendheid enzo kreeg ik gratis bij me bestelling rijhandschoentjes erbij.. vind ik wel netjes

ijslandertje schreef:heeft paardenshop een catalogus?
ijslandertje schreef:Wij streven er naar om alle goederen binnen 1 week na betaling af te leveren. mochten er vertragingen zijn dan houden wij u per email op de hoogte. Mocht een artikel niet goed zijn of wilt u het ruilen, dan kunt u dit vanzelfsprekend altijd; zie hiervoor onze algemene voorwaarden.
)