Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, tegen zijn hoofd aan sloeg, ik dacht dat hij zijn hoofd eraf zou slaan!! Dat was egt heel ZIELIG & ENG!!!
veronalover schreef:Hoi,
Ik had de vraag: ' Mag je een paard terugschoppen of als je ziet dat het paard wil gaan schoppen of bokken hem voor zijn?
veronalover schreef:Mag je een paard op zijn neus tikken als ie bijt of zo..
veronalover schreef:Mag je je paard en harde tik geven met de zweep als hij niet luisterd?
veronalover schreef:Of met een houten paal hem heel hard slaan als hij iedereen er af gooit? enz.. '
Bijt hij, dan krijgt hij ook een klets tegen zijn neus. Ook een veulen ofzo.
maar toen heb ik hem dus niet terug geschopt
Yvonniej schreef:ja inderdaad..
mijn haf was eerder een bijter.. ik beet gewoon terug int oortje.. sindsdien geen last meer gehad
Sylvia schreef:Op voorhand niet nee. Hoe wil je dat ooit bepalen? Je geeft een kind ook geen draai om zijn oren omdat je denkt dat ie over 2 minuten een steen door de ruit van de buurman gooit. Dat doe je pas erna.
. Mijn broertje en ik besloten een wedstrijdje te doen wie de meeste glazen van een kas kapot kon gooien
.
) en als ze bijten krijgen ze een mep, maar een houten paal
dat gaat ons toch echt te ver. Zodra ze ons beginnen te meppen met een houten paal, zullen we dat overwegen, eerder niet
.