Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Aramat schreef:Misschien dat t al helpt als t zadel gewoon in t midden ligt ipv zo ver naar voor, nu steunt t gewicht van de ruiter ook nog eens op de voorhand..
Needje schreef:Ik vind t een leuk paard. (dat zadel mag wel ff wat naar achter gelegd worden) En ik denk dat t best wat wordt! Die galopfoto is gewoon op t verkeerde moment genomen. Daar kan je niet echt wat van zeggen.

ze is nu 2 jaar en het begint al weg te trekken.rina schreef:het is moeilijk te zeggen vanaf foto's maar als ik het paardje zo zie zeg ik van leuk beestje.
en dat overbouwde vind ik op de standfoto niet echt.
hier een beetje een gemene foto wat overbouwd aangaat, tis nl een veulen. maar laat het wel heel duidelijk zien dat de kont veel hoger staat dan de schoft.
bij haar komt dat ook allemaal weer goed hoorze is nu 2 jaar en het begint al weg te trekken.
als ik dat paardje zo zie zeg ik van leuk diertje wat lekker voorwaarts neerwaarts is gereden (wees daar blij mee, ze zijn er ook heel anders). en of ze makkelijk zal zakken aan de achterkant ligt eraan hoe ze haar achterbeen gebruikt. een wat stram achterbeen zal zich minder makkelijk laten zakken. het is iets waarvoor ik een paard niet zou laten staan.