Een vriendin van mij is binnekort jarig en heeft haar paard aan huis staan. Fijn een eigen bak en wei. uitrijdmogelijkheid super máár geen springmateriaal en springen vond ze altijd het allerleukste om te doen!
Nou heb ik rond zitten kijken op agradi, marktplaats enz. en die nieuwe spullen zijn toch net boven het budget. We zijn met een aantal vriendinnen dus we kunnen denk ik wel tot 60 euro gaan.
nou vroeg ik me af, hebben jullie ideën om zelf degelijk springmateriaal te maken? je ziet vaak van die wielen met een paal erop als standaard, dat soort ideën zoek ik. (graag met uitleg hoe je zoiets in elkaar zet
) ik ben niet te flauw om zelf wat te knutselen als me dat flink wat geld scheelt 
Iedereen alvast bedankt!
(ps já ik heb rondgekeken in het doe-het-zelf topic en in VMR en PP algemeen. De zoekfunctie kan ook niets vinden helaas)
)
Alles nog verven eventueel, en klaar is kees!
als je dat hebt gedaan heb je nog een plank nodig die ook weer 15 cm breed is maar wel 1 m lang 2 x dan maak je aan die lange planken de korte naast elkaar vast(onder melkaar) met 6 spijkersen dan maak je daaraan weer de andere lange plank aan zodat je 2 lange planken aan de zijkant hebt en in het midden van die lange planken 3 of 4 of 5 (dat moet je zelf weten)3 planken onder elkaar zitten dan maak als laatste erop 2 schuine staanders van 20 cm lang en 12 cm breedop de lange planken schuin zodat ze blijven staan en klaar is kees tenzij je hem natuutrlijk nog wat wil opvrolijken met kleur.
alvast heel erg bedankt!
*\o/**\o/* )