Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:als er niks op papier staat, kunnen ze het niet bedingen. Opzegtermijn ed moet altijd in je contract staan.
WenK schreef:Heeft jouw moeder nooit gezegd: "wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet"?
De mijne wel!WenK schreef:Ik vind een maand opzegtermijn wel zo netjes. Ik ben zelf 1 mei weg gegaan bij mijn oude stal. Ik kon via via bij iemand komen en daar kwam mijn paardje super te staan, ivm het op het land zetten van de paarden was het wel zo handig als we dat allemaal snel deden, ik heb dus op 1 mei gezegd dat ik weg wilde, heb de situatie uitgelegd en hun reactie was meteen, doen hoor! Breng d'r maar vast weg! Ik heb voorgesteld de maand gewoon af te betalen (waren van tevoren geen afspraken over gemaakt), maar dat hoefde van hun niet, het was wel goed zo.
Ik kom nog steeds wel eens op die stal en ik vind het gewoon een heel prettig gevoel dat ik het netjes heb afgesloten. Heeft jouw moeder nooit gezegd: "wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet"?