Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) zijn 2 jarige zoontje af en toe op de rug van een 1.5 jarige deed terwijl hij het kind vasthield en de e pony vaststond aan een ring. dit was puur zo'n klein lolletje van "pony staat er voor het peosten, ik kom langs en zet voorzichtig met 15 kilo kind erop" Citaat:Zij vind dat dit geen kwaad kan, want ze belasten hem niet volgens hun..
Perlina schreef:Citaat:Zij vind dat dit geen kwaad kan, want ze belasten hem niet volgens hun..
De volgende keer als ze met dit argument komen, zou je ook eens moeten aanhalen dat het ook een geestelijke belasting voor zo'n dier is als er iemand op gaat zitten. Daar hebben ze vast nog helemaal niet bij stil gestaan.
MMaxje schreef:
...
Maar hij stond altijd los als ze dat deden, en hij had er lol in volgens hun.
...

Sesamlove schreef:Wij hebben een pony van twee waar ik soms op zit puur om hem te laten wennen. ik rijd m ook pas echt in op zn 3e. nu zit ik er alleen maar op, hoeft ie niks te doen. krijgt ie niks van maar een jaarling is weer anders. die is nog zo veulenachtig. maja..... nX aan te doen toch. bij mij is het nog zo dat dat paardje superslim is en dat ie wat te doen wil hebben. van longeren wordt ie gek; alleen maar rondjes draaien. Vrijheidsdressuur vind ik niks voor hem want dan moet ie nu al dingen verplicht op een bepaalde manier doen en verder.... nu doe ik ook Natural Horsemanship met m maar daarvoor moet ie ook wel ns een zadeltje op (zonder mij) om verder te kunnen.... iemand tips?
kus
Sesamlove