Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Faniek schreef:Mjah ik zou gewoon via die lijst zoeken eventueel iets proberen op aanraden van de school.
Ik woon in Steenwijk en ga naar Meppel op school ga in Leeuwarden stage lopen dat hadden ze aangeraden en enige plek nog redelijk in de buurt. Dus ik zou er nu snel bij zijn.
SANEX schreef:Is Drogeham makkelijk te bereiken voor je ? Daar zit stal de Boppelannen, een friezenfokkerij die rijtypische friezen fokt.
Gemiddeld zo'n 50 paarden, op allerlei leeftijden en niveau's.
Ik heb er 1,5 jaar terug stage gelopen, erg leuk en veel geleerd!
wat gezellie! Ik ga stage lopen bij Matty marissink, Stal de Craecken heb er zin in. Ik was niet op de voorligtingsdag dus ik heb geen id bij wie ik in de klas zit dus dit vink wel leuk dat jij er ook bij zit..nescio1 schreef:SANEX schreef:Is Drogeham makkelijk te bereiken voor je ? Daar zit stal de Boppelannen, een friezenfokkerij die rijtypische friezen fokt.
Gemiddeld zo'n 50 paarden, op allerlei leeftijden en niveau's.
Ik heb er 1,5 jaar terug stage gelopen, erg leuk en veel geleerd!
klinkt leuk. wat voor bedrijf is het en hoe heet het?

nescio1 schreef:op welke school zit je dan en welk jaar want ik ga nu eerste jaar meppel aoc terra paardenhouerij doen

Sammie
Zoro schreef:Ja maar friezen moet je maar net in geintresseerd zijn, zelf zou ik het niet willen maar dat is mijn mening...
een andere AOC dus