Mijn geliefde Amber is te dik. (kijk maar eens in mijn profiel naar het leuke vosje) Ondanks dat ze nu al op een heel magere weide staat en een half pavo summerfit-blok per dag. Ze is al een heel stuk magerder dan ze normaalgesproken zou zijn maar de "vetkuif" op haar hals is er nog wel. Verder heeft ze nog wat "kwabjes" hier en daar.
Ik weet dat ze toch zeker nog wat kilo's kwijt kan want dat was vorig jaar namelijk wel gelukt. Toen stond normaal tot zwaar in het werk. Dat ze nu zo is geworden komt door een aantal blessures en het stilstaan als gevolg daarvan. Momenteel kan ik nog steeds niet veel met haar doen omdat ze herstelt van een hoefbevangenheid. (Don't blame me, de oudere man die haar baasje nu nog is wil zijn paard graag in het blakende nieuwe hoge gras laten staan. Hij heeft nu geleerd dat dat niet zo heel goed is als dat hij dacht..)
Wie kan mij iets vertellen over verantwoord afvallen bij paarden? Hoe pak je zoiets het beste aan? En heeft iemand ook voor het dieet en na het dieet foto's?
Alvast bedankt!