ik wil denk ik dit paard gaan kopen hier wat binfo en foto´s
Hengst
3 jaar
Niet geheel tam
Leergierig
Uit spanje
Geheel gezond
Mooi
Word waarschijnlijk een fijn en goed sportpaard
Ras: Española
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Loenz schreef:ik ben nu in spanje ik ga nu bijna elke dag naar hem toe, er is nooit wat met hem gedaan, alleen maar eten geven.
Hij is dus nog niet gewend aan mensen.
Hij is gewoon bij die mensen geboren !

Dabo schreef:Ben jij dat, op die ene foto? Hoe reageert hij op jou? Kun je bij hem komen? Hij heeft wel een halster om, dus hij is toch wel een beetje tam
Wat vinden je ouders er van? Zie op je website dat je al een pony hebt..?
jah hij is wel een beetje tam, vandaar dat er staat ¨niet geheel tam
ik had een leasepaard...ik zal ff kijken ff veranderen
Lyte schreef:Mooi paardje!
Maar ik denk dat je er wel heel goed over na moet denken want nu dit paard al 3 jaar 'verwilderd' is wordt het denk ik een behoorlijke klus er opeens een sportpaardje van te maken! Hoe en waar wil je hem stallen? Mag hij gewoon nog 24/ 7 los rondlopen of moet hij opeens in een stal gaan staan? Wil je hem meteen gaan inrijden of zijn dat pas echte toekomstplannen? Ik weet niet hoe je het ziet, maar ik denk niet dat dit paardje dan op dezelfde manier behandelt moet worden als een 3-jarig paard dat al veel gewend is.
Maar met veel gedult en begrip voor zn gedrag denk ik dat het een erg leuk paardje wordt!
hij gaat dan denk ik gewoon ´s nachts in de stal, overdag in de weide en langzaam aan opbouwen.

Loenz schreef:Hengst
3 jaar
Niet geheel tam
Leergierig
Uit spanje
Geheel gezond
Mooi
Word waarschijnlijk een fijn en goed sportpaard
Ras: Española
casanova schreef:is het een ruin of
hengst?
, denk als je de tijd ervoor neemt en hem op de juiste manier begleid je er veel plezier mee kan hebben
.
over het ras het zijn geweldige dieren maar niet altijd makkelijk en heel gevoelig
of een ramp als jullie elkaar niet begrijpen
, maar dat is met ieder dier zo
) .