karoliena schreef:Nou zo duur is het chippen en paspoort neit hoor. Is bij beide stamboeken maar 35 euro.
Ik heb een hengstenveulen gekocht vorige jaar augustus voor 75 euro met zeer goede stamboom, dus al ingeschreven en gechipt.
Dus al je een beetje zoekt
Wij wilden gewoon een weidemaatje voor onze Tinkermerrie hebben en wat ons betreft maakte het weinig uit of er papier bij zat of niet.
Chippen en paspoort heb ik via het NSvT geregeld. Maar wat dacht je dat de inentingen, wormenkuren, zijn stalstrooisel, zijn voer (winterpenen, hooi, wat brok en slobber), dierenartskosten, ed. allemaal kost?
Hercules hebben we gekocht van een ver familielid. Zo'n kneuterboertje die voor zijn lol met Shetlanders fokt. Zonder papieren, ed. En ja, zo hebben we die man alleen maar aangemoedigd om nog meer zonder papieren, ed. te fokken maar voor mij telt dat wij onze Hercules hebben, hij onze harten heeft gestolen en hij gewoon nooit meer weg gaat
En dat fokken doet hij al jaren op deze manier
We hebben zelfs nog met Hercules zijn opa kennis gemaakt..... en eens in de zoveel tijd komt dat kneurterboertje bij ons langs gewoon om te kijken hoe het met Hercules gaat. Dus begaan met zijn beestjes is hij best wel.