Meisjes.. vallen me lastig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiegek

Meisjes.. vallen me lastig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:08

Ik sta nu sinds mei op een leuke stal, in een polder waar ik lekker kan buitenrijden, en niet zo ver weg van een dorpje en een kleine manege,
Nou ik rijd ik best vaak na het rijden even door de polder, even lekker uitwaaien naar het rijden, en ik ben een keer ene 2 meisjes tegenkomen die me paard leuk vonden, ze wouden even aaien, nou allemala prima, me paardje houd van knuffelen dus ga je gang, even zitten kletsen en het waren best leuke meisjes die reden op de manege.
Ze vroegen of ze mochten verzorgen, maar helaas heb ik niemand nodig.. ze waren best teleurgesteld, maargoed ik kan niet iedereen hun wensen vervullen.
Toen de dag erna kwam ik ana op stal, passoa(me paard) stond nog op stal en ik zou hem even buiten zetten, ik loop naar zijn stal en stonden die meisjes daar opeens hem allemaal appels te geven, nou voor mij best even schrikken, maargoed, appels is niet kwaad dus oke, ik wel even vragen wat ze hier deden, ze konden passoa niet uit hun hoofd krijgen en wouden hem graag nog een keer zien, ik had gezegd dat ze hem best mogen zien maar wel als ik er bij ben, dus dat ze het me eerst moeten vragen.
Sinds 2 dagen zijn ze opeens elke dag op stal om me te vragen ofz e hem mogen zien, andere mensen irriteren zich ook aan ze, en ja, ik word er beetje gek van, maar ik vind het moeilijk om te zeggen van jah blijf me nou even uit me buurt en uit die van passoa...
Wat zouden jullie doen?
Sorry voor het lange verhaal...

Farouche

Re: Meisjes.. vallen me lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:10

tsja... sorry hoor, dat is idd erg dom. Zeg gewoon dat ze niet m,ochten verzorgen en dat je naar een andere stal gaat. De meisjes denken dat passoa weg is en komen vervolgens niet meer

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:13

gewoon zeggen dat je dat niet wilt, laat ze een ander dier zoeken...

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:15

Ik had een stal genootje, die toen ik er niet was en die meisjes zomaar bij passoa stonden, had gezegd dat ze nu echt ene keer moesten opzouten, nou toen begon het gejank en geschreeuw... nu ga ik vanavond als ik kom en ze er zijn echt zeggen dat ik genoeg heb ... kijken hoe het afloopt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:15

Jeetje wat irritant !!

Maar ik zou het toch proberen uit te leggen dat ze een beetje 'uit je buurt' moeten blijven enzo,gewoon rustig en vriendelijk uit leggen.
En bijvoorbeeld afspreken dat ze afentoe eens mogen komen aaien en een appeltje geven ofzo.

Misschien blijven ze dan niet zo aan jou en je paard kleven

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:18

Steffiegek schreef:
Ik had een stal genootje, die toen ik er niet was en die meisjes zomaar bij passoa stonden, had gezegd dat ze nu echt ene keer moesten opzouten, nou toen begon het gejank en geschreeuw... nu ga ik vanavond als ik kom en ze er zijn echt zeggen dat ik genoeg heb ... kijken hoe het afloopt

meteen janken en schreeuwen??

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:22

Zeg gewoon dat passoa erg agressief van hen is geworden en dat ie nu naar de afkick kliniek is ofozo Kweet niet hoe oud die meiden zijn, maar toen ik 7 was en iemand zou me zoiets vertellen denk ik dat ik dat wel zou geloven

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:24

Jah er kwamen tranen, ze begonnen te zeggen dat ze zoveel om hem geven en hem elke dag willen zien...:S.. maargoed.. me stalgenootje heeft ze van erf geschopt en gezegd dat ze hun ouders nummer maar even moeten geven, toen zijn ze weg gefiets, en 2dagen niet gekomen, en opeens stonden ze er weer

Queengekje, jah maar het probleem is dat als je langs de stal fiets (langs een pad aan de overkant) kan je de stallen zien en de paarden, dus ze hoeven er maar langs te komen en ze zien hem staan...

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:26

Damnnn wat irritant... Logisch dat je dr gek van wordt... Ik zou maar eens met die ouders praten als ik jou was..!!

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:28

ja, me stalgenootje heeft het nummer akl gevraagd maar ze waren weggefietsen we gaan als ze niet luisteren naar wat ik ga zeggen als ik ze zie, naar de manege waar ze rijden om echt het nummer te vragen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:32

denk dat wegsturen de enige echte manier is.

al zul je door wat geshcreeuw en gejank heen moeten. en evt. de ouders bellen.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:39

Gewoon zeggen dat het jouw terrein niet is, en dat de eigenaar geen vreemden op stal wil vanwege veiligheidsredenen.

Lijkt mij een hele logische reden, en komt niet hatelijk over...

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:43

Uitleggen dat het jouw paard, ,en je het niet prettig vind dat ze steeds komen. Dat hun wel gek op hem kunnen zijn, maar ze er toch niks mee bereiken, alleen dat zij op het laatst heel zielig zijn? Zij houden nu die 'band' in stand. Als dat niet helpt ouders opbellen.

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:49

Thanx meiden, ik ga echt wat van zeggen, en desnoods echt ouders bellen

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:49

zeggen dat je paard erg gevaarlijk is en helemaal niet van kleine meisjes houd en dat de eigenaar geen vreemden op het terrrein wilt hebben en dat als ze blijven komen de ouders gebeld worden en als die er niks aan doen dat je de politie belt omdat je paard gestalkt word ......

of je moet ervoor zorgen dat er een ander paard is dat ze dan verliefd worden op dat andere paard en dan heb jij geen problemen meer maar ja....dan je stalgenoot die niet erg blij is

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:57

zeg gewoon dat andere mensen er last van hebben dat er vreemde mensen komen op het terein dat er hele duren paarden enzo staan en dat hun dat liever niet hebben en dat mensen hier met hun paard voor hun rust staan en jij ook ofzo

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:05

Verf Passoa gewoon heel lelijk

Dan willen ze em niet meer

En inderdaad, gewoon het hun uitleggen zoals het is! En anders ouders bellen!

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:11

haha hem verfen zeg er wat van, bel hun ouders...

Uriel4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:32

Grr ik heb ook zo'n meisje in m'n buurt , die wil altijd maar op mn beest rijden , maar ze kan totaal niet rijden >;)
Maar ik wil haar echt niet wegsturen omdat we ervoor goed overeen kwamen . Maar ik heb nu een oplossing dat ik haar les geef ( kan haar constant in het oog houden dan ) en dan geeft ze me geld ...duz
Maar das niet de beste oplossing voor jouw , als je ze niet kent zou ik echt gemeen tegen ze doen ( ) en zeggen dat Jij beslist wie Jouw paard mag aaien , verzorgen of wathever .Desnoods naar de ouders bellen of jij eens praten met de baas daar van stal en vragen of die eens wil reclameren tegen die meisjes , om te zeggen dat ze van Passoa (zo noemt ze toch ? of niet) weg moeten blijven ...
Enfin , er zijn zoveel mogelijkheden , maar ik zou ze allessinds niet verder laten gaan.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:42

Nou als je het niet tegen ze zegt nemen ze je straks helemaal in de zeik. Dus ik zou gewoon vriendelijk zeggen ROT OP

Refresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:44

Ik zou gewoon zeggen dat het niet op prijs gesteld word dat ze steeds langskomen en dat jij dat ook niet op prijs stelt wegens privacy redenen. Vervolgens geef je ze je e-mail adres bijvoorbeeld en kunnen ze mailen om een keer te komen kijken. Verder is het niet hun terrein dus mogen ze niet meer bij het paard komen.

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:45

Nja, de enigste manier is toch denk ik om ze weg te sturen.

Misschien kun je een afspraak maken, zo van dat ze elke eerste maandag van de maand mogen komen, op een bepaalde tijd dat jij er ook altijd bent. Maar niet zomaar als jij er niet bent, en ook niet elke dag omdat je daar niet zo van gediend bent..

Enja, net als Uriel4ever zegt, misschien hun telefoonnummer vragen, en het een keer met hun ouders bespreken, misschien kunnen die er dan ook op letten..

Haha, naja.. Inderdaad ; vriendelijk verzoeken of ze eh, weg willen blijven

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:48

Wegsturen hoor! Eerst kun je best aardig blijven, maar als ze zo door gaan moet je ze echt wegsturen! En als ze dan nog niet weg zijn kun je boos worden ,, dan gaan ze vast wel weg;p.
En je kunt hun ouders bellen jah....
echt irritand hoor.... Het is jou erf dus ze mogen er niet zomaar opkomen vind ik!!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:49

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar dan met een volwassene! Als die aankwam was het: 'aa mijn poepie heb je me zo gemist?' en 'O lieverd ik hou zo van je'. Toen heb ik iedereen op stal gewaarschuwd dat dat mens er rond liep. Heb zelf tegen haar gezegd dat ik er niet van gediend ben. Vervolgens sprak iedereen haar aan als ze alleen al maar keek naar mijn paard. Toen is het over gegaan... Ik weet natuurlijk niet hoe hardnekkig die kids zijn, maar het is zwaar irri! Heel veel sterkte ermee!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 18:17

ja dit lijkt me echt erg, en misschien is dat wat ''zammetje'' gedaan heeft wel een oplossing.

en anders gewoon heel duidelijk zeggen dat ze niet meer op het erf mogen komen.

hoe oud zijn die kinderen eigenlijk?