Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noukie schreef:begrijp ik je goed als ik het zo lees?:
je meissie doet eigenlijk niets verkeerd, is een superfijn dier, maar toch voel jij je er niet zo gelukkig mee als je eigenlijk zou willen?
ja, ik denk dat je dan best mag verkopen. Je moet het zo zien: zo'n paardje kan dan misschien ook beter een eigenaar hebben die echt helemaal 100% blij ermee is... (niet dat ik zeg dat jij er niet goed voor bent hoor!)
maar, snap je? dat jij dus een beestje zou hebben waar jij echt helemaal happy bent en zij een eigenaar die helemaal blij is met haar......
Exeption schreef:Heb je al eens een lijstje gemaakt met 'voors' aan de ene kant en 'tegens' aan de andere kant? Dat helpt mij vaak bij het maken van de juiste beslissing.
Ik probeer steeds de positieve dingen naar boven te halen... Noukie schreef:begrijp ik je goed als ik het zo lees?:
je meissie doet eigenlijk niets verkeerd, is een superfijn dier, maar toch voel jij je er niet zo gelukkig mee als je eigenlijk zou willen?
ja, ik denk dat je dan best mag verkopen. Je moet het zo zien: zo'n paardje kan dan misschien ook beter een eigenaar hebben die echt helemaal 100% blij ermee is... (niet dat ik zeg dat jij er niet goed voor bent hoor!)
maar, snap je? dat jij dus een beestje zou hebben waar jij echt helemaal happy bent en zij een eigenaar die helemaal blij is met haar......
Ik kan weer lachen omdat je zo'n leuk zinnetje geplaatst hebt: "Een paard houdt van de persson die hem/haar eten geeft"

ofzo, maar ik ben bang dat dit gewoon niets uithaalt.
) Je hebt dan ook helemaal geen reden om je schuldig te voelen. pol013 schreef:Als ik jou was zou ik haar verkopen. Je geeft duidelijk aan dat ze je niet het juiste gevoel geeft en dan wordt het moeilijk om de vereiste tijd en geld in je paard te stoppen.
Zet alleen niet te veel druk op jezelf. Zet haar te koop en zoek op je gemak naar een goed baasje voor haar. Eentje die haar kan bieden wat jij belangrijk vind.
Ik geloof echt dat het een paard niet zo heel veel uitmaakt wie hem verzorgt als hij maar goed behandeld wordt. (ik zou graag denken dat het anders was, lekker 'romantisch) Je hebt dan ook helemaal geen reden om je schuldig te voelen.
Ik heb zelf een paard wat perfect bij me past en ik kan je zeggen, dat geeft een heelrijk gevoel. natuurlijk heeft hij ook punten die ik minder vind maar je kunt me op ieder moment van de dag vragen wat ik van hem vind en dan antwoord ik je dat ik hem geweldig vind.
Jij mag dat gevoel ook echt wel opzoeken voor jezelf met een ander paard!
siko schreef:@Mireille1970: HahaIk kan weer lachen omdat je zo'n leuk zinnetje geplaatst hebt: "Een paard houdt van de persson die hem/haar eten geeft"
Dat maakt het alweer een stuk makkelijker voor mezelf! (Maar niet heus!)