ik heb het wel zien staan, en was van plan om hem te kopen om die rotbeesten weg te houden, maar heeft iemand hier ervaring mee?
dan hoor ik het graag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en smeert dat er op tegen de vliegen. Het ruikt iets sterker, dan de atexdaas spray (en dat stinkt al zo
).
. 

Stacey schreef:Ik gebruik het ook voor mijn vos en zwarte. Ik merk wel dat de vos er geen last van heeft. Maar die zwarte (momenteel bruin) heeft er nog steeds erg veel last van!!
Dabo schreef:Ik heb gelukkig geen schimmel, want die van mij spuit ik ook helemaal in, als ik buiten ga rijden. Ik vind het inderdaad ook super stinken, maar het werkt wel! Goed ook de buik insprayen, en de borst.
De eerste keer dat ik Bella er mee inspoot zakte ze haast van schrik door haar pootjes heen! Zo erg vond ze het!! Maar ze is er nu al aan gewend, en laat het toe.. 'tolereert' het hahaha
Ik heb er 17.95 voor betaald bij de plaatselijke ruitershop. Ik vind het ook best wel zuinig in gebruik![]()
Eilandje schreef:Ben ik nu de enige waarbij Atex Daasspray echt helemaal niks helpt?
Bij ons zitten er heel veel dazen en Atex of niet, ze blijven komen.