Omdat Kate (kendilover) zelf niet op bokt kan komen, plaats ik voor haar dit topic.
Namens Kate (kendilover)
Hey iedereen!
Er is een grote zadelroof geweest op onze manege in Simonshaven. De daders hebben 2 kruiwagens gepakt en de kastjes van de pensionklanten leeg geroofd. Ze wisten duidelijk meer ervan af, want ze hebben alleen maar dure zadels als Kieffer, Passier, enz. mee genomen. Wat niet interessant was hebben ze laten liggen (zo ook mijn zadels gelukkig) Er is nu politie bij. Voor zover wij mochten kijken zijn er nu 6 zadels weg, maar het zullen er vast meer worden. De daders kenden het terein. Ze zijn aan de achterkant binnengekomen. De kruiwagens zijn trouwens ook nog steeds niet gevonden. Wat heel erg raar is, is dat de waakhonden geen alarm hebben geslagen, terwijl die dat bij het minste geringste normaal wel doen.
Nu is mijn vraag: Hebben meer mensen deze zelfde soort roof meegemaakt (wat zou kunnen duiden op dezelfde daders) , of heeft iemand toevallig iets gezien op de nacht van donderdag 7 juli op vrijdag 8 juli? Ik hoop op spoedige reacties.
Groetjes Kate