wie draagt er een cap en wie niet en waarom ?
ik draag altijd een cap, maar dat komt omdat ik vroeger altijd gemotorcrosst heb en toen was ik altijd al in een harnas gehesen !
dus nu een cap stelt voor mij niets voor en vind ik niet erg.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,

Japp schreef:Ik rijd nu altijd met cap, ik heb een half jaar geleden een ongeluk gehad in een spring parcours, ben gevallen met me paard en kwam eronder, als ik me cap niet op had gehad was is er nu misschien niet meer geweest omdat het paard met zijn achter been tegen mijn hoofd heeft getrapt terwijl we vielen!!! dus voor mij nooit meer zonder cap.......
kenso0wlover schreef:Japp schreef:Ik rijd nu altijd met cap, ik heb een half jaar geleden een ongeluk gehad in een spring parcours, ben gevallen met me paard en kwam eronder, als ik me cap niet op had gehad was is er nu misschien niet meer geweest omdat het paard met zijn achter been tegen mijn hoofd heeft getrapt terwijl we vielen!!! dus voor mij nooit meer zonder cap.......
Ik snap dat je nu een cap op doet maar aan de andere kant..
Ik heb 2 jaar geleden een ongeluk gehad.
Ik had toen geen cap op
Ik ben plat op mijn gezicht gevallen en iedereen(doctoren enz) zei dat als ik mijn cap op had gehad ik mijn nek had gebroken en dan was ik er dus ook niet meer!
Ik heb soms een cap op.
Als mijn paard een dagje stil heeft gestaan, als ik ga springen, als ik naar buiten ga en als ik les heb. Maar in de hitte kan ik het echt niet opbrengen om een cap op te gaan zetten...
Cadish schreef:Ik draag ook meestal een cap, een enkele keer als ik met een vriendin mee ben niet omdat haar cap te klein is.
Verder wel altijd. Ook omdat het op de manege verplicht is.
)