Ik had gevraagd aan pensioenhouder of hij de dierenarts na mij paard wilde laten kijekn. En dat ik er graag bij wil zijn. Maar hij wist niet hoelaat de dierenarts kwam dus ik zou nog even bellen.
Ik bel dus s'middags op hoelaat de dierenarts komt. TOen vertelde hij mij dat hij er al was. Dus ik vroeg of hij mijn paard wilde na laten kijken en wilde enten. EN dat ik er gelijk aan kom. Dat hoefde dus al niet meer want het was al gebeurd
( hoe wisten ze dat ze mijn paard moesten enten).Ik dus op de fiets gesprongen. Kom ik daar aan. Blijken ze heb dus verdoofd te hebben. Want hij zou geslagen hebben naar de dierenarts (daarom wil ik er dus ook bij zijn. Hij heeft een slecht verleden). Heb dit wel betaald ook die verdoving
. Dus ik al pist. En heb toen nog een keer duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet wil hebben. Ik wil weten wat er met mijn paard gebeurd en er ook bij zijn.Vandaag kom ik op stal. Haal ik de rekening uit het bakje. En wat zie ik. 80 euro aan wormenkuren entingen consult en weet ik wat nog meer. Ik heb daar geen toestemming voor gegeven. Ik wist niet dat ze dat van plan waren en ik heb er ook niet om gevraagd.
Ik ben jankend op de fiets gestapt. Dat ze dat zomaar kunnen doen. Vandaar dat hij (paard) een tijdje geleden zo van slag was ( en ik niet wist hoe het kwam). Ze zullen wel weer een praam en verdovingsmiddelen hebben gebruikt.
Ik heb net huilend mijn vriend gebeld. Ik ben zo voorzichtig met mijn paardje en dan krijg ik dit. Ik heb nog duidelijk gezegd dat ik overal bij wil zijn. En dat ik vantevoren wil weten wat ze doen met mijn paard.
Moet ik die 80 euro nu gaan betalen?