Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kistaah schreef:Jaa dit hou ik ook in de gaten! Mijn fries staat namelijk in Onnen! waar staan jullie paarden dan?
suppiej schreef::)* bij het zuidlaarder meer!!!!
Als je bij Noordlaren door de polder rijd kom je na een tijdje bij een strandje aan![]()
Ow *bendenkt net iets* Je moet alleen wel met je paard op een bootje gaan staan om naar het strandje te komen...
Hoeft trouwens niet, je kan helemaal vie zuidlaren gaan, dan kom je er ook.
Alytje schreef:suppiej schreef:bij het zuidlaarder meer!!!!
Als je bij Noordlaren door de polder rijd kom je na een tijdje bij een strandje aan![]()
Ow *bendenkt net iets* Je moet alleen wel met je paard op een bootje gaan staan om naar het strandje te komen...
Hoeft trouwens niet, je kan helemaal vie zuidlaren gaan, dan kom je er ook.
dat is wel een goeiemaar mag je daar met paarden komen?
Alytje schreef:kistaah schreef:
Jaa dit hou ik ook in de gaten! Mijn fries staat namelijk in Onnen! waar staan jullie paarden dan?
xxjollyxx schreef:in yde schijnt ook iets te zijn waar je kunt zwemmen met het paard...
ik zal vanavond wel even iemand vragen waar het precies is (als diegene er is, woont ook in haren)..
_isaatje_ schreef:Je kan ook in groningen zelf zwemmen, namelijk bij het zilvermeer. (das in een buitenwijk van Groningen, Lewenborg) alleen kan je daar niet in het hoogseizoen zwemmen, maar volgens mij alleen van september tot april zoiets...
En je kan in het schildmeer, maar dat is voor jullie wel een eindje weg. (schildmeer ligt bij slochteren)
kistaah schreef:Jaa dit hou ik ook in de gaten! Mijn fries staat namelijk in Onnen! waar staan jullie paarden dan?
PeruaansePas schreef:Bij Hippisch centrum Rosworld in Zijen hebben ze een speciale paardenzwenvijver! Dan weet je in elk geval dat de bodem goed is en de bodem niet ineens heel steil afloopt of het ineens heel diep of modderig wordt.
_isaatje_ schreef:Je kan ook in groningen zelf zwemmen, namelijk bij het zilvermeer. (das in een buitenwijk van Groningen, Lewenborg) alleen kan je daar niet in het hoogseizoen zwemmen, maar volgens mij alleen van september tot april zoiets...
En je kan in het schildmeer, maar dat is voor jullie wel een eindje weg. (schildmeer ligt bij slochteren)
xxjollyxx schreef:xxjollyxx schreef:in yde schijnt ook iets te zijn waar je kunt zwemmen met het paard...
ik zal vanavond wel even iemand vragen waar het precies is (als diegene er is, woont ook in haren)..
het is toch niet in yde maar in eelde, iets voor het vliegveld is een zandpad oid... en daar mag je zwemmen te paard!!