Ik heb mijn paard nu iets meer als een jaar. Het gaat nog steeds niet goed. Ik denk er sterk over om haar te verkopen maar vraag me af of ze wel te verkopen is. Daarom hier de vraag voor jullie. Ik zal even wat info over haar geven.
Naam: Prisca
Geslacht: merrie
Leeftijd: 8 jaar
Afstamming: Jorn (v. Ahorn) x Satelliet (tuiger)
Karakter: Ze is een echte merrie. Een moeilijk paard. Ze loopt niet makkelijk nageeflijk maar als ze er eenmaal loopt met de juiste ruiter is ze op de pinken te rijden. Op stal is ze heel lief maar geen knuffelpaard.
Niveau: Met de juiste ruiter kan ze wel een L proef lopen. Wijken en alles kent ze. Bij mij loopt ze nog niet eens een B proef goed omdat ik haar niet goed aan het lopen krijg en dat is toch de basis van alles.
Met buitenrijden is ze echt superlief!
Bijzonderheden: Ze heeft 8 maanden stil gestaan met een lichte peesblessure. Verder heeft ze op het sesambeentje LV zwarte puntjes op de rontgenfoto, hier heeft ze verder geen last van.
Foto's (ze is nu wel veel te dik):
Exterieurbeoordeling door lerares van school (CAH Dronten paardenhouderij afdeling):
Qua exterieur heb jij een mooi langgelijnd paard met
een schuine schouder, iets zware hoofdhals verbinding. Opvallend
is dat ie breed in de voorborst is en met voorbeen iets onderstandig
staat.
Nou, wat vinden jullie? Is dit paard te verkopen? En zo ja, voor welke prijs dan ongeveer?
Groetjes Anneminke