ik weet echt niet meer wat ik moet doen! ik wil heel graag een eigen paard, maar ik moet eerst de helft bij elkaar sparen (moet minstens een half jaar werken van mijn vader). als ik dan het paard heb moet ik wel gewoon blijven werken om mee te betalen aan de stalling. ik heb lang gezocht naar een baantje, maar nu heb ik er dan een: ik doe een ochtendwijk. maar ik vind dit toch wel erg zwaar. ik moet elke doordeweekse dag om 5 uur opstaan voor die wijk, en op zaterdag om half 5. ik kan echt geen andewr baantje vinden, maar ik denk ook niet dat ik dit lang volhoud.... ik moet dan zoieso eerst minstens een half jaar werken zonder paard. en daarna ook nog. en ik vraag me af of ik dan niet doodop ben, als ik en krantenwijk 's ochtends, en huiswerk, en mijn paard moet doen... een verzorgpaard heb ik tot nu toe ook nog niet gevonden (ja, misschien, maar dat is als het doorgaat waarschijnlijk tijdelijk). ik heb al verschillende verzorgpaarden gehad, maar iedere keer gingen ze weg
. wat kan ik nou het beste doen? door blijven werken en sparen voor paard, heel erg een verzorgpaard zoeken? ik weet het echt niet meer.... een eigen paard is heel erg gaaf, maar ik vraag me af of ik het dan allemaal haal, want als ik die krantenwijk heb, moet ik ook veel vroeger naar bed, omdat ik anders doodop ben...
Laatst bijgewerkt door Karin op 26-06-05 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt