Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij trekt ook minder vliegen aan en stinkt niet zo als je hem afspuit of sponst.
)en hoewel ze ook een schaduwplekje hebben staat ze bijna altijd in de volle zon, samen met haar vriendjes. Ik vind het dan wel lekker dat ze even wat extra verkoeling heeft. Ik denk ook niet dat het dan te snel gaat, het gaat geleidelijk bij haar, het duurt best lang voordat ze helemaal opgedroogd is. En ik vind het gewoon fijn of al die restjes 'vliegensteekvliegenaantrekkende' zweet eraf te hebben.
eens met de rest...
Myrdal schreef:Hmm, ik heb ook een keer gehoord, dat van heel koud water de porieën sluiten en dat het paard dan idd zijn warmte niet meer kwijt kan, daarom spuit ik ze altijd af met lauw water, de benen doe ik wel koud, dat is goed voor de pezen.
Lekker in de wei zetten of in de paddock als ze dan gaan rollen vormt het zand een extra bescherming tegen de zon.
Volgens mij kan dit echt geen kwaad, zij lijkt het zelf iig geval ook heerlijk te vinden