Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en daardoorheen van die zwarte 'haren'
was ik even vergeten
Werkt ook heel goed moet ik zeggen!
Flapper schreef:Ik heb een manen/staart bostel van oster. Werkt super! ik heb een hafje met een volle staart en een enorme bos manen aan beide kanten van de hals. De borstel is wel duur.

. Ze hebben allemaal een lekker volle staart(Dennis zelfs een aso dikke staart, iedereen is jaloers op zijn staart). Ik borstel ze gemiddeld 2x per week uit. Maar het gebeurd ook wel eens weken niet.Margon schreef:Veel antiklit is zooo slecht voor een paarden staart.. Gewoon uitpluizen met je vingers is veel beter. En zo 2 keer in de week of zo uitkammen met zo'n mensenborstel![]()
ALs je er teveel aan gaat lopen prutsen dan wordt een paardenstaart alleen maar dun
nickjuh schreef:Ik gebruik er 1 met van die dingen met bolletjes eropen daardoorheen van die zwarte 'haren'
Fam heeft een hele volle zware staart, waardoor ze hem soms niet goed optilt als ze haar behoefte doet.
Daardoor is haar staart erg gauw vies, ik was hem dan ook 1 keer per week ongeveer. fresco schreef:idd ouderwets met de hand uitpluizen....
anders beschadig je het haar teveel.
Needje schreef:http://www.stalapotheek.nl/sa-categorie ... 2&cat_id=8
weet niet of t gelukt is, maar dat zijn de Oster borstels. Super. Ik heb dus ook die staart- en manenborstel. Werkt super. Had er maar 1 haar in zitten nadat ik klaar was! (wel antiklit gebruikt) Dat was vroeger wel anders. Toen deed ik t gewoon met zo'n plastic borstel.
Citaat:Die Oster borstel is fantastisch!
Is zijn geld meer dan waard