Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
) Nou heb ik geloof ik wel mazzel gehad met haar want ze heeft een geweldig karakter, super lief en braaf maar onder het zadel wel voorwaarts. Ze was (en is nog steeds
) te dik en ze was erg uit conditie, waarschijnlijk heb ik haar daarom ook voor die prijs meegekregen. Ze is ook net geen paard, ze mist wel 4 hele milimeters maar ik heb daar totaal geen problemen mee, ze is mooi fors gebouwd en heeft een super kleurtje (valk). Ze is geen dressuur of spring topper maar dat ben ik ook niet en dat had ik ook niet verwacht voor zo'n prijs. 
IndianRose schreef:Wat verwacht je van een paard als hij/zij 2500 euro kost?
Ik verwacht dan zelf dat hij goed onder het zadel loopt,een klein sprongetje kan maken,kindvriendelijk is,en niet te oud.
Wat zouden jullie verwachten?
sannewalter schreef:voor 2500 euro, verwacht ik een 3-4 jarig paard, net ingereden wat al aardig de bak door kan lopen, sprongetje onder de man kan maken. en evt. een b proefje kan lopen. ik vind het toch een smak geld. VROEGER toen er nog guldens waren, had je voor dat geld een paar wat L liep.
piggeljay schreef:voor € 2500.- koop je bij mij een pas geboren veulen, en rij paard? dan praten we over € 5500,- voor een paard dat net 3 maanden onder het zadel is tot € 7000, á € 9000,- voor een goed beleerd wedstrijd paard
maar ik neem aan dat julie het hebben over dressuur paarden?
Riant schreef:kindvriendelijk is niet voor iedereen belangrijk maakt mij niet uit als ie maar goed kan lopen.