Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en giste ropgespoten, ik had geen bouwen de rest wel

maar goed het helpt wel.
Citaat:Zedan Bremsenbremse is bijzonder geschikt voor paarden die erg veel last hebben van vliegen, dazen en horzels. Deze spray is licht van kleur waardoor het ook bijzonder geschikt is om bij lichte paarden te gebruiken. Door de natuurlijke samenstelling is deze spray ook geschikt voor gebruik rondom de ogen en de mond. Tevens geschikt voor gebruik bij uw hond of kat.
turbotinker schreef:tip:
kook een pond verse kruidnagelen in 5 liter bruine azijn.
ongeveer een uurtje zacht laten borrelen,kruidnagels eruit zeven ,in flesje doen en sprayen maar.
ook kun je knoflookpoeder voor paarden door het voer doen.
je paard stinkt dan erg onaantrekkelijk,maar het helpt wel.
Mayo schreef:Never meer Unicorn, mijn paard zat binnen een paar uurtjes helemaal onder de zwellingen, allergische reactie.
Tinne schreef:Ik heb ook Atex gebruikt, mijn eerste fles is helaas alweer op!
Combo, die Zedan die jij gebruikt, wat is de prijs daarvan?
. Literprijs is iets goedkoper. nl: 750ml kost 19,95
combo schreef:Tinne schreef:Ik heb ook Atex gebruikt, mijn eerste fles is helaas alweer op!
Combo, die Zedan die jij gebruikt, wat is de prijs daarvan?
Ook niet goedkoop. Literprijs is iets goedkoper. nl: 750ml kost 19,95
)
September ofzo?Karin schreef:Eilandje, in welke streek staat jouw paard? Mayo en ik waren destijds met onze paarden op vakantie in de buurt van Bree (zijn dat de Belgische Kempen?) en daar was het ook zo erg: hele zwermen dazen achter ons aan, daar was niet tegenop te spuiten.
Bij de dichtstbijzijnde ruitersportzaak kregen we toen die Unicorn aangeraden, maar die bleek dus a) niet te werken en b) allergische reacties te veroorzaken bij sommige paarden.
In Vlaams-Brabant, tussen Leuven, Mechelen en Brussel. Waar ik vroeger woonde (Kempen) was het bijlange zo erg niet, af en toe eens een verdwaalde daas, en that’s it.