Toen vorige week zaterdag de wei gemaaid was, had ik er weinig vertrouwen in met de weersvoorspellingen, maar het lijkt allemaal nog goed uit te pakken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beautylover schreef:hier hebben ze 2 weken geleden al gehooid
GeJe schreef:Wij hebben geen hooi, maar grote balen kuilgras.... gisteren binnengehaald.. lekker makkelijk
Loesjuh schreef:Ik ga ook hooien straks! De planning was eigenlijk gisteravond, maar dat ging niet door. Nu wordt het dus flink pezen in de hitte.
Het heeft te land op het land gestaan. Nu gaat het in de kuil voor een boer achter ons, dit ruilen we dan tegen Vogeltjesland hooi van hem. Lavanta schreef:Ons gras is er afgelopen woensdag (nog voor die ontzettende regen) afgehaald. Maar het is helaas allemaal rotzooiHet heeft te land op het land gestaan. Nu gaat het in de kuil voor een boer achter ons, dit ruilen we dan tegen Vogeltjesland hooi van hem.
kjoetie schreef:ik heb helemaal geen verstand van landbeheer en hooien, maar hoe werkt het helemaal? hoe teel je je eigen hooi? hoe gaat dat proces door het jaar heen? ik wil het allemaal weten!
we hebben gister een paar sputters gehad maar niets echt veel, gelukkig.
bij ons worden de pakken zo groot dat ze toch niet met de hand te verplaatsen zijn, frontlader werk dus en niks zweten