En kan dat bij een kn ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
minka schreef:Mijn verzorgpony heeft een Hulsebosch zadel, waar je de beugels zowel onder als bovenlangs vast kan maken. Ze zitten eigenlijk altijd onderlangs, het enige nadeel wat wij hebben is dat als je een beetje langer bent en je been iets optrekt om te drijven (paard is een fjord, waar door volwassenen op wordt gereden) de zweetbladen soms iets omhoog komen. Verder is het ideaal, je houdt je benen stiller en het ziet er netter uit

Lisjuh87 schreef:minka schreef:Mijn verzorgpony heeft een Hulsebosch zadel, waar je de beugels zowel onder als bovenlangs vast kan maken. Ze zitten eigenlijk altijd onderlangs, het enige nadeel wat wij hebben is dat als je een beetje langer bent en je been iets optrekt om te drijven (paard is een fjord, waar door volwassenen op wordt gereden) de zweetbladen soms iets omhoog komen. Verder is het ideaal, je houdt je benen stiller en het ziet er netter uit
ja indd ik heb ook een hulsebos waarbij dat kan en bij die beugelriemen schiet ie wel gewoon los als je hem onderlangs doet. Gewoon zelfde sluiting en werkt hetzelfde boven als onder
dus ik vind t wel fijn, maar ieder voor zich natuurlijk!!
rechts naast de beugelriem (als hij er gewoon aan hangt) zit wel een opening maar onder de beugelriem heb ik nog niks kunnen ontdekken maar kan het ook niet zo goed zien/voelen. Ik heb een kn sympfonie wie heeft dat nog meer?

haha.... iemand een foto?