Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

of zijn ze echt zo blond?? Misschien lokte je paard het wel uit maar deed hij veder niks je hebt er zelf bijgezeten zeg je, een beetje spellen, dollen sommige paarden gaan niet zacht met elkaar om en ja soms lijkt het of ze vechten maar spelen ze alleen maar. Tjah soms zien mensen dat gewoon niet en is je paard maar meteen "vals" Mijn paard loopt soms ook heel gemeen met de oren naar achter naar een ander paard en doet veder niks en graast 2 minuten later gewoon sociaal veder met het andere paard.. 
Als ze willen dat hun paard niks heeft moeten ze hun paard er maar niet opzetten! Jij gaat je paard niet binnenhouden omdat HUN bang zijn...

. 

Weet er alles van. De eerste keer dat ik mijn paard zo zag, was ik echt bezorgd. De 2e keer had de andere ruin ook behoorlijk wat wonden.
tyson20 schreef:dus niet iedere dag staan dezelfde paarden in de wei,en ook vaak om verschillende tijden.
Sjonniej schreef:Ik ken de situatie niet, maar zou er zelf ook behoorlijk pissig om worden als mijn pony iedere keer in elkaar gemept wordt.
Want je zult zien, precies als je wedstrijd hebt loopt hij kreupel door een klap tegen zijn been.
Maandje terug hebben onze pony's bij kennissen een paar uurtjes in het land gestaan. Ook staan stoeien, hele kras over mijn pony zijn rug. Ik was blij dat hij er verder geen last mee had met rijden etc. Het zag er behoorlijk lelijk uit.
Is er geen mogelijkheid om je paard apart te zetten?
tyson20 schreef:Ik sta sinds 1 maand op een niewe stal. Overdag hebben de paarden weidegang,savonds gaan ze naar binnen.Je moet ze zelf in de wei zetten,dus niet iedere dag staan dezelfde paarden in de wei,en ook vaak om verschillende tijden. De eerste dagen trapte mijn paardje echt om zich heen. Iedereen boos,dus ik besloot er bij te gaan zitten. 2 weken lang gedaan 2,5 uur per dag,niks gebeurt,soms beetje dollenen hier en daar een trapje,maar meer niet. Sinds 3 dagen is het bal. Mensen halen hem van de wei af omdat ie paarden volledig in elkaar schijnt te trappen. Ze gillen al als ie er 1 in een hoekje drijft,daar was ik zelf bij. Van de stalhouder en zijn stal mag ie gewoon op de wei blijven,en moeten mensen er met hun tengels van afblijven. Nu komt het mooiste,ik heb zelf de da er gisteren bijgehad,omdat ie echt niet goed liep. Heeft een kneuzing bij achterknie,waarschijnlijk hele harde klap gehad. Niemand anders zijn paardje heeft wat,alleen hij. De hele stal doet banketstaaf tegen me. Ik vind zelf dat ze zich aan stellen. Paarden moeten wennen aan elkaar en rangorde bepalen,en zolnag er geen gewonden vallen,denk ik dan.Wat vinden jullie ervan