Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) omdat hij daar wel smerig was (altijd in de box). Nu ze in de wei loopt is het veel minder, eens in de twee maanden ofzo 
Als het schuim echt heel vies wordt sop ik de staart nog eens in de emmer en was ik hem nog eens, tot het schuim mooi wit blijft. Dan spuit ik alle resten uit de staart mbv de tuinslang (met zo'n Gardena sproeikop op
). Ik ben een pietje precies, ik mag geen drupje shampoo meer zien want zoals ik al zei ben ik panisch voor zeepresten. Daarna komt het leukste stuk: ik droog hem zo goed mogelijk af met een grote handdoek en dan zwaaien maar! Daarna gaat er antiklit in en wacht ik tot hij zo goed als droog is om hem voorzichtig uit te kammen.

Maar ik was met gewone mensenshampoo, goed uitspoelen en daarna antiklit erin en uitkammen. sandr0 schreef:ik heb een zwart paard dus het valt niet zo op als ie een beetje vies is.
Valina schreef:Mocht je bang zijn dat er zeepresten achterblijven waardoor ze jeuk krijgt, dan kun je ook naspoelen met wat azijn.
Dit neutraliseerd de zeep, dus geen jeuk meer.
) Dan goed uitspoelen.. antiklit erin, met een handoek droog maken en dan netjes uitpluizen
Vlechtje erin en klaaar
Margreet schreef:sandr0 schreef:ik heb een zwart paard dus het valt niet zo op als ie een beetje vies is.
Ja dat dacht je.... Echt wel dat die grijs worden!