Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinkerloos schreef:ja. maar er zijn grenzen. ik zou best iets meer willen betalen,maar geen honderden euro's. ik denk dat ik (ligt aan de normale prijs..) ongeveer zo'n 50 euro hooguit meer zou willen betalen. maar dat is dan ook het max.
) Er staan trouwens 50 pension paarden ofzo.
ik zou wel wat meer betalen voor een grotere stal, maar ook niet veel meer dan 50/60 euro extra 
MirandaB schreef:Het enige wat duurder is voor de pensionhouder in een grotere box is het stro verbruik.
Als dat al zo is. Ligt er natuurlijk aan hoe je mest.. Als je wekelijks de boxen leeg trekt zullen je kosten hoger zijn.. Maar als je gewoon dagelijjks mest en natte plek verwijderd zal je niet meer gaan verbruiken dan een gewone box.
Dus extreem veel meer betalen zou ik niet doen.. Heb je maar 1 maat box dan heb je natuurlijk 1 prijs.. Maar heb je bijv een aantal grotere boxen zou 25 euro idd de max zijn om meer te betalen.
Het ligt er helemaal aan wat je allemaal nog meer te bieden hebt..
) Als dat ingevoerd word, moeten veel boxen wel wat groter worden dan 3m bij 3m.
).