Nu ben ik benieuwd of iemand er ervaring mee heeft? Zijn ze echt goed stevig? Zijn ze goed ademend? Blijven ze goed zitten? (voor en achter?)
Graag jullie reacties. Als jullie ervaringen ermee goed zijn wil ik er een paar aanschaffen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!

Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!
ikke schreef:Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!
Om de onkunde van de eigenaar te verbloemen (of zichtbaar te maken)?![]()
![]()
![]()
Waarom zijn al die paarden zo knettergek in de wei? Waarom moet overal voor beschermd worden?
Ik weet de oorzaken wel, alleen willen de meesten daar niet aan.........
ImpresBreeze schreef:Tuurlijk is dat zo ikke...
Het zou ook mijn keus niet zijn, maar als TS dat wil is dat haar keus.
Zij vraagt hier om ervaringen ermee, niet om een discussie of het wel of niet goed is toch?
ikke schreef:ImpresBreeze schreef:Tuurlijk is dat zo ikke...
Het zou ook mijn keus niet zijn, maar als TS dat wil is dat haar keus.
Zij vraagt hier om ervaringen ermee, niet om een discussie of het wel of niet goed is toch?
Oh, ik ben niet duidelijk genoeg? Mijn ervaring is dat het alleen maar ellende oplevert, niks toevoegd en dus alleen in zeer uitzonderlijke situaties zin heeft.
en heeft dat nooit eerder gehad, dus hoe het nu ineens kan vraag ik me dan ook af............. maar dit is ook niet leuk!! Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!
, houd mn geld ook liever in mn zak. ikke schreef:Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!
Om de onkunde van de eigenaar te verbloemen (of zichtbaar te maken)?![]()
![]()
![]()
Waarom zijn al die paarden zo knettergek in de wei? Waarom moet overal voor beschermd worden?
Ik weet de oorzaken wel, alleen willen de meesten daar niet aan.........
ten tweede hoeven ze helemaal niet OVERAL tegen beschermd te worden, dat maak jij er van. En aan wat voor onkunde zat jij te denken? Ben benieuwd
Serendipity1 schreef:Tinkelbel schreef:Waarom zou je je paard in godsnaam beenbescherming aan doen in het land? Het blijft een paard hoor, geen watje. Ik sta er echt versteld van af en toe, mensen behandelen hun paard alsof het een of ander teer vlindertje is. Je paard kan echt wel wat hebben hoor, je kan er meer kwaad dan goed mee doen. En denk je dat je paard het lekker vind? Laat hem toch lekker puur natuur op het land, niks mis mee!
Dat vraag ik me dus ook serieus af. De TS noemt geen bepaalde reden, dus ik ga er maar van uit dat het eigenlijk om 'niks' is? Verder sluit ik me bij Ikke aan.
Doet me denken aan dit topic
viewtopic.php?f=1&t=422301
Citaat:Ik vroeg om reacties van mensen die er ervaring mee hebben
?
), maar mijn paard heeft ook peesbeschermers en springschoenen om in de wei!!!!!
maar op advies van de DA (peesbeschermers ivm peesklap door aantikken) en op advies van de hoefsmid (springschoenen ivm aftrappen ijzers mede door aantikken) doe ik ze toch voor de zekerheid om!
en het helpt!!!!!!!
want ik kan wel gelijk geven, dat als het niet nodig is, je het beter achterwege kan laten.
rowan17 schreef:Ik ben eigenlijk geinteresseerd in die beenbeschermers speciaal voor in het land, die je bij de paardendrogist kunt bestellen (of kun je ze nog ergens anders ook kopen?).
Nu ben ik benieuwd of iemand er ervaring mee heeft? Zijn ze echt goed stevig? Zijn ze goed ademend? Blijven ze goed zitten? (voor en achter?)
Graag jullie reacties. Als jullie ervaringen ermee goed zijn wil ik er een paar aanschaffen
doet, dit is mijn beste wedstrijdpaard en moet voor de keuring dus wil haar graag heel en toonbaar houden