Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kitty schreef:Ik heb net een Hotra Salinero gekocht. Hoe deze bevalt weet ik eigenlijk nog niet omdat ik er nog niet met paard erin gereden heb.
http://www.hero-sitebeheer.nl/bedrijven ... .jpg[/img]
www.hotra.nl schreef:1989 ontstond uit hobby Hotra Aanhangwagens, dit is uitgegroeid tot het huidige bedrijf. De filosofie die Hotra hanteert is dat elke aanhangwagen en paardentrailer anders kan zijn. Een jarenlange ervaring in het ontwerpen en bouwen van trailers vormt de basis voor haar product.
Margreet schreef:. Ik heb een Elegance, die is weer een slagje groter dan de Salinero.
)
en als je het binnenwerk er uit til en er andere voor en achter stangen in zet kan er gewoon weer een paard in. Margreet schreef:Die van mij komt bij www.bktrailers.nl vandaan, daar hebben ze een boel in de showroom staan!

Margreet schreef:Ik heb een hele stevige jongen van 1.80 en die past met gemak in de Elegance, ruimte zat voorin! Ik vind juist die Atecs zo krapjes voorin...
Roxx schreef:De Hotra-dealer in Assen deed mij precies hetzelfde aanbod als die in Barneveld. Denk dat de bedragen dus op elk verkooppunt wel ongeveer hetzelfde zijn. Hangt er een beetje vanaf waar je het dichtst bij zit om te kijken welke je het beste naar toe kunt gaan.
gabyfedde schreef:hoe groot zijn jou paard/paarden die er in staan?Ik heb een Jumper en ben er erg tevreden over.
loes-freke schreef:gabyfedde schreef:Ik heb een Jumper en ben er erg tevreden over.
hoe groot zijn jou paard/paarden die er in staan?
melmzs schreef:ik heb een hotra elegance
niks negatiefs over, prima trailer!!
en super mooi, want die van mij is in silver glitters!!