Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), meestal komt er vrijwel niets meer terug.
is ontzettend gezond en reinigend!
Tozalin schreef:mn moeder wil bij ons is de wei gif spuiten tegen de brandnetels, maar over een paar dagen komt de shetlander weer bij ons, kan dat?
* giftig?
*
Op de vorige stal werden ze bespoten en Anouar at ze met bosjes (vind het stom dat ze die dingen bespuiten waar paarden lopen, lekker ongezond...) Op de stal waar hij nu staat worden ze niet bespoten en eet hij ze ook niet... Anouar15 schreef:Ik ga vanmiddag maar eens brandnetels plukken en ze te drogen leggen. Zo had ik het nog niet bekeken, maar wel een heel goed idee. Kan ik mooi een vooraadje aanmaken voor de winter.
het bos staat er vol mee het is zelfs groter als 2 voetbalvelden. Ik ben altijd bang dat me paard midden in zo's brandnetel veld eraf gooit! gelukkig is dat nooit gebeurd!
Sugarmiss schreef:Brandnetels zijn idd niet giftig, sterker nog; ze hebben een nierschonende funktie. Vandaar dat de meeste paarden ze graag eten. Maar niet als ze nog 'overeind' staan
naadje24 schreef:wil het hem nooit laten eten omdat ik bang ben dat hetzelfde effect gebeurt als bij ons maar dan op de tong
(of beide) doubledream schreef:Jammer dat je vlak bij hilversum woont. bij ons in het bos kan je wel brantnetel voer maken voor heel hilversumhet bos staat er vol mee het is zelfs groter als 2 voetbalvelden. Ik ben altijd bang dat me paard midden in zo's brandnetel veld eraf gooit! gelukkig is dat nooit gebeurd!