Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zit heel veel in en hij werkt super! Ineke2 schreef:Cowboy Magic gebruik ik. Superspul!
Je doet een klein beetje op je hand en wrijft het zo in de manen en staart. Weg zijn de klitten en het zand valt er zo uit.
Voor een tube van (ik dacht 80ml) betaal je 11 euro.
Ik gebruik het al zeker 4 maanden 2 á 3x per week en het is nog steeds niet op, dus zijn geld zeker waard.
) Ipsilonka schreef:Ineke2 schreef:Cowboy Magic gebruik ik. Superspul!
Je doet een klein beetje op je hand en wrijft het zo in de manen en staart. Weg zijn de klitten en het zand valt er zo uit.
Voor een tube van (ik dacht 80ml) betaal je 11 euro.
Ik gebruik het al zeker 4 maanden 2 á 3x per week en het is nog steeds niet op, dus zijn geld zeker waard.
Dat gebruik ik ook, is echt fijn spul! Veel beter dan equistar enzo. (vind ik dan he)
Anouar15 schreef:Cockpitspray van het kruidvat. 1,95 per bus en je doet er (bij normaal grbuik) een jaar mee. En het werkt super.
LiSSy schreef:voor wedstrijden gebruik ik ook cockpitspray, niet te veel. maar een klein beetje.
door de week gebruik ik die antu klit die toen bij de lidl was. die werk goed en was heel goedkoop.
bij jan de roo hebben ze geloof ik ook goedkopere antuklit. de keine flesjes van equistar zijn in verhouding ook een stuk duurder dan de grote
LiSSy schreef:omdat het niet supergoed is voor de haren. het legt er een soort laagje omheen waardoor ze niet in elkaar klitten en daardoor kan de haar uitvallen na een tijdje.
als ik het gebruik was ik het er na de tijd ook uit
gewone antiklit legt ook wel een laagje om de haren heen, maar die sluit de haren niet af. cockpitspray doet dat wel