Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus ik wou ze eigenlijk op de poetsplaats erin draaien, dat is nog geen 100 meter lopen naar buiten, kan dat kwaad?Citaat:Die dopjes werken niet, die vallen er meteen uit in de trailer

stalleke schreef:Ik start thuisdus ik wou ze eigenlijk op de poetsplaats erin draaien, dat is nog geen 100 meter lopen naar buiten, kan dat kwaad?
En hoe lopen de paarden voor de 1e keer op kalkoenen?
gedoe) Dus ik ben blij dat ik dat niet meer heb.. stalleke schreef:maar hoe gaat dat nu in zijn werk?
Gaten schoonmaken? en dan gewoon erin draaien?
findi schreef:ik volg dit topic:
en heb nog wat extra vraagjes
hoeveel kalkoenen moet je er dan indraaien per hoef?
hebben jullie een set met verschillende grotes ofzo of 1 set ?
zijn er dog dingen die je moet weten vooraleer je aan kalkoenen begint

Vooral met niet al te brave paarden.
cinny1 schreef:Ik heb in plaats van die plastic dopjes om in de gaatjes te frotten als je geen kalkoenen gebruikt, kleine speciale schroefjes en die blijven wel zitten, kosten iets meer maar dan werkt het wel.
Findi, Als het goed is zitten er niet meer dan 2 schroefgaten in het ijzer per hoef. Anders zou ik als ik jou was nog maar eens even met de smid gaan praten.
zal ik zeker doen hoor!
zijn kalkoenen niet altijd voor meer grip of heb ik dat nu mis.runningkawa schreef:Schapendoes, werken die schroefjes fijn?
Gaan die niet scheef zitten oid zodat je ze er niet meer uitkrijgt?