Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
casanova schreef:ik vraag mij af wie de manegepony's daar kende,omdat ik er een van op mijn weide als klant heb gehad....de eigenaren deugen niet en daarom zocht ik verdere achtergrondinfo over deze pony.
aafje87 schreef:casanova schreef:ik vraag mij af wie de manegepony's daar kende,omdat ik er een van op mijn weide als klant heb gehad....de eigenaren deugen niet en daarom zocht ik verdere achtergrondinfo over deze pony.
Mag ik weten hoe hij of zij heet?(de pony dan!!)
Groet
Citaat:ik vraag mij af wie de manegepony's daar kende,omdat ik er een van op mijn weide als klant heb gehad....de eigenaren deugen niet en daarom zocht ik verdere achtergrondinfo over deze pony.
Daanie schreef:Op de oude manege de Vliet staan vriendinnen van mij en ik heb er zelf een bijrijdpaard (van Otje_Elliot) gereden.
Het was ooit (geloof inmiddels anderhalf tot 2 jaar geleden) Mange de Vliet.
Anderhalf jaar geleden is de eigenaresse van de stal met de manege gestopt en is het een pensionstal geworden. De meeste manegepaarden zijn toen verkocht. Ik weet niet welk paard je zoekt?
In zoetermeer, tegenover de intratuin zat altijd mange "De Manegerie" Die stopte er ook mee en toen is een deel van hun, onder andere een aantak instructrices naar de Vliet gekomen.
Zij huren dus sinds Januari/februari de bak/stallen e.d van de eigenaresse en hebben hier op deze manier een manege voortgezet.
Financieel loopt dit echter niet en stopt de oude manegerie dus weer bij de Vliet en wordt het weer pensionstal met inderdaad veel boxen vrij.
Zo is dus het verhaal. Hun site is inderdaad niet onderhouden en stamt nog af van de oude manege de Vliet.
Otje_Elliot schreef:Hoorde mijn naam ... hoorde geruchten en roddels dus hier ben ik hahhahahahah
Aafje 30 boxen komen er vrij??? Heeft Lana er zo veel??? Dat wordt een hele klus dan om dat in 1 dag te verhuizen Jij hoort veel te veel ruis. Zelfs mét de pensiongasten van de Manegerie die Lana meegenomen heeft naar de Vliet kom je maar op 20 ...
Maar zoals je zelf al zegt; je staat er zelf niet en ja dan hoor je wel eens wat en niet bepaald het toonbeeld dat je al penny-af bent dus?
Maare ik heb je al gepmt casanova want ik ken Lady wel.