Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) HEt is maar net wat de koper en verkoper in het paard zien en en toekomst plannen/dromen mee hebben.schoentje schreef:Ik denk dat je het paard op zich moet kijken.
Een paard dat Z loopt voor 4000 euro, vind ik een lage prijsklasse.
Een paard dat niet veel capacieteiten heeft vind ik voor dat geld duur.
Erg talentvolle paarden kunnen idd verkocht worden voor meer dan een ton (of 5) HEt is maar net wat de koper en verkoper in het paard zien en en toekomst plannen/dromen mee hebben.
Ik denk dat je geen standaard regels kunt maken voor wat hoge en lage prijsklasse is, omdat daar toch iedereen een eige idee over heeft....
Dees schreef:Van licht zadelmak tot B-L dressuur met iets wedstrijdervaring:
Laag = < 3.000 euro
Gemiddeld = 3.000 -< 6.000 euro
Hoger = 6.000 euro en hoger
Mireille1970 schreef:Dees schreef:Van licht zadelmak tot B-L dressuur met iets wedstrijdervaring:
Laag = < 3.000 euro
Dit kan je ook niet zeggen. Een lichtzadelmakke of niet zadelmakke superlopende ruin met mooi type van omgeveer 1.69 en braaf kost je makkelijk 20.000 euro. En dat ligt niet aan de Euro... want in de guldentijd verkochten we ze op stal ook wel makkelijk voor dat geld... (dus 45000 gulden)...
Mireille1970 schreef:Dees schreef:Van licht zadelmak tot B-L dressuur met iets wedstrijdervaring:
Laag = < 3.000 euro
Dit kan je ook niet zeggen. Een lichtzadelmakke of niet zadelmakke superlopende ruin met mooi type van omgeveer 1.69 en braaf kost je makkelijk 20.000 euro. En dat ligt niet aan de Euro... want in de guldentijd verkochten we ze op stal ook wel makkelijk voor dat geld... (dus 45000 gulden)...

alexandra15 schreef:Ik vind de lagere prijsklasse tot 4000 euro, normale prijsklasse 4000-10000 euro en hogere prijsklasse vanaf 10000 euro.
Mireille1970 schreef:[naam verwijderd] schreef:Van licht zadelmak tot B-L dressuur met iets wedstrijdervaring:
Laag = < 3.000 euro
runningkawa schreef:Idd, vraagprijs in de advertentie, dan weten de mensen wel of ze het kunnen betalen of niet

runningkawa schreef:Idd, vraagprijs in de advertentie, dan weten de mensen wel of ze het kunnen betalen of niet
) dan doe ik verder geen moeite.
siko schreef:@ Peterina: Toch is het wel handig om op voorhand te weten om welke (vraag)prijs het gaat voordat je km gaat afleggen om een paard te bekijken en de teleurstelling te voorkomen dat je daar aankomt en het paard veels te ver buiten je budget valt.
en komen kijken om er misschien een paar uurtjes gratis paardrijden te krijgen is in de vorm van proefritten !!!!!!!!!!