Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het zijn ook oorspronkelijk duitse laarzen
Lielle schreef:ik heb königs en ben er zeer over te spreken. Ik heb geen echt dressuurmodel, ik wil ook springen
)
Garfield schreef:Ik ben zeer te spreken over de Königslaarzen. Ze zijn juist erg chique. Ik heb de uitvoering met de harde buitenkant (stijfsel), zodat de laars mooi in model blijft, hoge dressuurboog, lakfinish en ga zo maar door. Ze hebben juist een hele mooie voet en hij sluit ook zeer mooi aan op de enkels. Ik zweer erbij! Ik hoef geen andere laarzen meer dan Königs!
salienie schreef:Garfield schreef:Ik ben zeer te spreken over de Königslaarzen. Ze zijn juist erg chique. Ik heb de uitvoering met de harde buitenkant (stijfsel), zodat de laars mooi in model blijft, hoge dressuurboog, lakfinish en ga zo maar door. Ze hebben juist een hele mooie voet en hij sluit ook zeer mooi aan op de enkels. Ik zweer erbij! Ik hoef geen andere laarzen meer dan Königs!
hoe duur waren die van jou, als ik vragen mag??
en wat vind je van zo'n naad voorop?
vonneke schreef:Heb Konigs gehad toen ik nog klein was.
Erg fijne laarzen, mooi, en sjiek. alleen was bij mij de binnekant van de voet vrij snel stuk
Ga woensdag kijken voor de anky grand-prix laarzen vind ik persoonlijk mooier. alle Petries overigens.
Garfield schreef:Die van mij waren iets van € 560,00 of € 580,00 volgens mij.
Die met die naad voorop ken ik niet.
De laarzen die ik van Königs heb zijn in ieder geval heel mooi en ook heel fijn. Het is kalfsleer en daardoor fijn in gebruik.
GeJe schreef:Wanneer je laarzen van Königs niet sierlijk genoeg vindt, heb je waarschijnlijk een laars gezien waarbij de verhoudingen niet zo mooi waren. Het uiterlijk van de laars en de pasvorm worden bepaald door de persoon die de laarzen aanmeet en besteld. Ik kan niet anders zeggen dat ik veel tevreden klanten heb die vooral de Sir Benelux aanschaffen (kalfsleer, hoge boog, extra harde buitenkant, verhoogd contrefort enz..) Deze laars kost € 545,00.
Zelf rijden wij ook met laarzen van Königs... nooit last gehad van inrijden en pijnlijke benen/voeten... kwestie van goed aanmeten!
GeJe schreef:Klopt.... ben dealer voor Königs, Petrie en Derby.
Het model waar jij over schrijft is het model "Favorit" Zwart rundleer, gedeelde schacht, met leer gevoerd... € 255,00

GeJe schreef:Wanneer je laarzen van Königs niet sierlijk genoeg vindt, heb je waarschijnlijk een laars gezien waarbij de verhoudingen niet zo mooi waren. Het uiterlijk van de laars en de pasvorm worden bepaald door de persoon die de laarzen aanmeet en besteld. Ik kan niet anders zeggen dat ik veel tevreden klanten heb die vooral de Sir Benelux aanschaffen (kalfsleer, hoge boog, extra harde buitenkant, verhoogd contrefort enz..) Deze laars kost € 545,00.
Zelf rijden wij ook met laarzen van Königs... nooit last gehad van inrijden en pijnlijke benen/voeten... kwestie van goed aanmeten!
Channie23 schreef:Heerlijke laarzen. Weinig last gehad met het inlopen, mooi leer en blijven ook mooi bij veel gebruik. Ik weet niet welk type ik heb, maar ze zijn op maat gemaakt. Heb iets van bijna 500 Euro betaald.
.
.