Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
figora schreef:Mocht je PAVO gaan leveren en het thuis afleveren en goedkoper zijn als je concurenten, dan ben ik je klant
Gamier schreef:Mag ik vragen wat je voert? (misschien CAVALOR?)
karoliena schreef:Nee stat verder geen merk op. Alleen de gegevens van het voerbedrijf zeg maar. Hij laat dat uit Belgie komen het schijnt daar vaak op grote bedrijven gevoerd te worden. Het is muesli met brokjes erdoor. Er zit alles in wat ze nodig hebben. Ze hebben drie varianten. De basis, muesli met kruiden, en de sportmuesli. Prijzen zijn dacht ik 8/10/12 euro
karoliena schreef:De winkel zit in Hulshorst. Dus ik denk niet dat je die winkel kent. Hij heeft als hoofdmerk zeg maar PAVO en daarnaast dus eigen merk.
Mireille1970 schreef:Gamier schreef:Mag ik vragen wat je voert? (misschien CAVALOR?)
Nou er stond goedkoop voer,,, Cavalor is goed maar niet goedkoop.
karoliena schreef:Ik wissel wel regelmatig van winkel als hetme bijvoorbeeld inet meer bevalt . .

irish_lady schreef:De brok die ik voer is toch maar op 1 plaats in nederland te krijgen, en dat zie ik echt niet snel veranderen!
) karoliena schreef:Ja ik ben maar weinig winkels tegen gekomen die ook kunnen uitleggen waarom een bepaald voer het beste is voor mijn paardje. Meestal zeggen ze alleen als je de situatie voorlegt dit kan je het beste gaan voeren maar verder uitleg is ver te zoeken.