Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annieboef schreef:Wie doet er mee met de FNRS Zitcompetitie?
annieboef schreef:Wat is nu precies de bedoeling?
annieboef schreef:Ik weet dat de regiowedstrijden met max. 4 personen gereden worden per proef.
annieboef schreef:Dat er telkens op de zelfde manegepaarden gereden wordt.
annieboef schreef:En dat er met een martingaal ofzo gereden mag worden.
annieboef schreef:Maar ?? en dan????
Rij je dan gewoon een proef zoals de FNRS-proeven?
met z'n vieren tegelijk?
annieboef schreef:En bijvoorbeeld, het ene paard geeft makkelijker na dan het andere...
letten ze daar ook op?
annieboef schreef:Wie weet er meer van?

)
(ja ja hihi)annieboef schreef:Wij hebben geen verenigingssweater dus dan mag zeker je wedstrijdjasje aan?
Ik neem aan dat je niet met zweep HOEFT te rijden..
Ik rij liever zonder, dan heb ik mijn handen beter(ja ja hihi)
enne ik kwam geen galop tegen in de proef?
Arnyek schreef:Ik ben vorig jaar meegeweest met een aantal.
Het is de bedoeling te laten zien hoe netjes je houding en zit is.
Er zijn speciale proeven om met 4 combinaties tegelijk in de baan te rijden. Vorig jaar zat daar geen verlichte zit in en geen stuk zonder beugels!
Verder worden de paarden bijgezet met bijzetteugels (op de regiofinale), zodat iedereen even "makkelijk" kan zitten. Dus geen weggedrukte ruggen e.d. Men kijkt dus alleen naar de ruiter/amazone en niet naar de combinatie of het paard.
Vorig jaar waren wedstrijdjasjes niet toegestaan omdat je dan minder van de houding ziet dan in een t-shirt of sweater. Dus zorg dat je een net shirt/blouse aandoet of sweater.
Tevens mag je niet meedoen aan de zitcompetitie als je L1 met winst of hoger hebt gereden.
annieboef schreef:Arnyek schreef:
De paarden worden bijgezet met bijzetteugels (op de regiofinale), zodat iedereen even "makkelijk" kan zitten. Dus geen weggedrukte ruggen e.d. Men kijkt dus alleen naar de ruiter/amazone en niet naar de combinatie of het paard.
Vorig jaar waren wedstrijdjasjes niet toegestaan omdat je dan minder van de houding ziet dan in een t-shirt of sweater. Dus zorg dat je een net shirt/blouse aandoet of sweater.
Zit er nu wel verlichte zit in dan?
enne zeker weten van die wedstrijdjasjes?
Waar kan ik deze kleding voorschriften vinden?
bedankt

Harvumi schreef:Ik heb 19 juni op stal sintels gereden
Wie had je gereden?