Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liezel1 schreef:ik raad je joris theeuwissen aan van dierenkliniek de langstraat, dat is een paardenman in hart en nieren... vindt het ook leuk om te doen, bovendien zegt hij ook gewoon heel eerlijk wat hij ervan vindt... recht voor zijn raap en hij windt er geen doekjes om... Als hij iets niet vertrouwd zegt hij dat heel eerlijk,en als je kunt hem de oren van zijn hoofd af vragen, hij zal je altijd rustig antwoord geven op je vragen.. Ook als je bij desbetreffend paard ergens over twijfelt.. Ik heb hele goede ervaringen met deze DA!!! Voor verschillende dingen, zowel keuring als ziekte als bevalling van een merrie en castratie!!!
esther26 schreef:Het is Vollaers uit Vlaardingen geworden.
Wat me opvalt is dat hier wel de keuringskosten hoger zijn, dan in andere delen van Nederland.
Ach ja, weet ik tenminste dat ik geen kat in de zak koop.
)
Anders had ik hem trouwens ook door Hein laten keuren, maar ik vond het ook weer zo wat om het paard anderhalf uur op de trailer te zetten met het risico dat hij afgekeurd zou worden en weer teruggebracht moest worden... nou ja net als jij nu dus! esther26 schreef:Het is Vollaers uit Vlaardingen geworden.
Wat me opvalt is dat hier wel de keuringskosten hoger zijn, dan in andere delen van Nederland.
Ach ja, weet ik tenminste dat ik geen kat in de zak koop.
. Is bij ons op stal ook een keer een pony van mijn vriendin komen keuren toen ie werd verkocht. echt uitgebreid en licht alles toe wat ie doet. Vond t een erg prettige man en uitgebreide keuring. Succes!