Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb er 850 euro voor betaald (kaal)
Het enige nadeel is dat de singelstoten niet zo goed zijn. Die zijn bij mij in die 3 jaar al een stuk of 4 keer afgebroken..orionneke schreef:Ik denk persoonlijk dat de oude modellen niet vergelijkbaar zijn met dit model.....qua zit en dergelijke.

Of ze boom verstelbaar is zijn we nog niet achter
maar ik geloof dat het moet kunnen! Anders moet je even siko pb'en, is haar paard + zadel
.
ik heb ook de wintec isabell werth, en ik vind het het fijnste zadel dat ik heb gehad.
anne4567 schreef:Ik heb ook een winteczadel gehad maar dan een veelzijdigheidszadel.
We hadden dat zadel gekocht bij iemand die er heel veel verstand van had en we hadden mijn pony mee.![]()
2 Weken geleden was mijn pony hartstikke kreupel.
We hebben er een paar mensen bij laten kijken en het bleek dat het door het Wintec zadel komt.![]()
Dus ik koop nooit meer een winteczadel
anne4567 schreef:Ik heb ook een winteczadel gehad maar dan een veelzijdigheidszadel.
We hadden dat zadel gekocht bij iemand die er heel veel verstand van had en we hadden mijn pony mee.![]()
2 Weken geleden was mijn pony hartstikke kreupel.
We hebben er een paar mensen bij laten kijken en het bleek dat het door het Wintec zadel komt.![]()
Dus ik koop nooit meer een winteczadel
Mexx2 schreef:ik begrijp dus dat deze een lekkere diepe zit heeft?
en is hij zacht of hard in de zit?
ik heb namelijk last van mijn stuitje,en heb dus een zachte diepe zit nodig?

Met een wintec heb ik daar geen last van.
). Zeker om een jonkie zadelmak te maken lijkt het me een prima oplossing, gezien de prijs. Ik heb ze van de week nog zien liggen in de ruitershop, ik denk dat het iets van een 600 euro was?
Memuska schreef:Die Isabelle Werth is de enige Wintec waar ik nog min of meer op kan zitten (al is het ook niet ideaal). Zeker om een jonkie zadelmak te maken lijkt het me een prima oplossing, gezien de prijs. Ik heb ze van de week nog zien liggen in de ruitershop, ik denk dat het iets van een 600 euro was?