Ik zelf heb nu al 3 jaar een schouderblessure
. Ooit overbelast met paardrijden en daarna altijd door gegaan. Nu heb ik een Impingement syndroom (inklemming van de pezen enz tussen de kop en dak van de schouder), schouderinstabiliteit (kan ie licht uit de kom gaan duzz knakken enz
), voortdurend geirriteerde pezen, triggerpoints (spierknopen) en een rib die tegen mijn schouderblad duwt...
Ik ben hier ooit mee naar de fysio in het dorp mee geweest (toen het net begon) maar die nam het paardrijden niet serieus. Die dacht volgens mij dat je niks doet als je paardrijd
Duzz altijd door gegaan en nu is ie helemaal naar de pieppp. Zit nu bij een fysio bij het sportmedischcentrum papendal, die overigens echt geweldig zijn, maar de fysio kan waarschijnlijk ook niks meer betekenen..
Ik rij nog steeds
omdat ik t gewoon niet kan laten om met die geweldige schepsels om te gaan!
Maar zijn er nog meer mensen die zelf geblesseerd zijn na een val van of bij een paard, of overbelasting enz?
)...
) gevolg dak naar het ziekenhuis moest om foto's te laten maken maar was alleen zwaar gekneusd
. Vreselijk! Sindsdien heb ik mijn benen niet meer ver genoeg uit elkaar gekregen om terug beginnen rijden. Ben er al dikwijls mee naar de kinesist geweest, maar dat mocht niet baten
. Heb er zelfs nog last van m'n knie bijgekregen doordat die ook verkeerd belast werd... Maar de laatste weken is het precies iets verbeterd en wil ik het rijden toch weer stilaan terug proberen op te pikken...
) behoorlijk gekneusd voor een paar weken terug. Pijn is nu wel grotendeels weg, heb er alleen nog last van als ik te lang in dezelfde houding zit.
zit ik daar mooi mee...