Wie is er naar Horse plaza geweest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Wie is er naar Horse plaza geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 09:44

Hai hai,

Ik vroeg me af wie er gisteren allemaal naar horse plaza (nieuwegein) is geweest de aanbiedingen weg te shoppen.
Ik dacht dat ik wel een aantal bokkers had gezien, maar weet het niet zeker.

Ik heb zelf alleen maar een longeerlijn gekocht en een halster voor 3,95 met gratis looplijn.
Ik wilde heel graag en BR dekje voor 9,95, maar de kleur die ik wilde (paars) hadden ze niet meer in veelzijdigheid.
Toen vroeg iemand anders of die misschien nog binnenkwamen, maar die vrouw kon ze niet vinden in de computer dus we konden aan het einde van de middag bellen.
Maar zoveel moeite wilde ik er ook niet voor doen *lui*.

Eerst wilde ik ook nog peeskappen voor Ivy kopen, want die waren ook maar 9,95 naar het mocht niet van mijn moeder (ze zei: "wat heb je eraan?)

Halster bij Ivy gepast, pastte het niet.
Het was echt mega te groot, dus mijn moeder gaat het vandaag ruilen voor een andere, maar dan 1 voor haar fjordje.

Zijn jullie er naar toegeweest? En wat hebben jullie gekocht?

Niekes

Re: Wie is er naar Horse plaza geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:14

Ik wil er zaterdag naar toe gaan. Ik hoop dat de medebokkers nog niet alle aanbiedingen voor mijn neus hebben weg geshopt. Ik heb wel een hele lijst van wat ik allemaal wil kopen. Waren er nog veel br dekjes, dressuur/wit?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:17

Ik ben er gisteren geweest. Die paarse BR was er ook alleen maar in Cobmaat. Jammer.

Die man belde net met een leverancier waar ik bij in de buurt stond en die bestelde net een partij BR diamonds erbij. Maar ik wilde er ook niet op wachten.

Heb een fleecedeken (rood/zwart/goud), een oranje/rose achtig shabrak, vliegenspray gekocht en een polodekje besteld, die was nog niet op voorraad en verstuurden ze daarom gratis.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:51

Ik denk dat ik zaterdagochtend even ga. En ook gelijk naar Freddys daar is nl ook uitverkoop Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:08

Ook geweest. Niet veel gekocht. 2 dekjes een poetsblok en spul om mijn leren laarzen mee schoon te maken.
Ik ging voor de pikeur rijbroek, maar degene die ik wilde hebben, hebben ze niet.
Freddy's ben ik ook nog geweest, maar van uitverkoop is bijna geen sprake, ja, 10% korting, maar verder is alles stervensduur daar!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:27

ik ga nog zodra mijn vakantie geld binnen is Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:54

Hoe zijn die horsepolo dingen (dekje, t-shirt, zomerdeken en broek) ? Die leken me wel leuk, maar het is zo ver weg.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:51

ik ben vorig jaar ook geweest, voor grote inkopen, was uiteindelijk 310 euro kwijt ipv 530 ofzo, dus megaveel korting! Ik ga zaterdag rond 2 uur, ben lang en heb bruin haar en ben met mijn oma, dus eventuele medebokkers kunnen me dan aanspreken Knipoog

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:24

Tot wanneer is het nog?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:27

Ik geloof t/m zaterdag a.s.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 18:11

De uitverkoop bij freddy's viel inderdaad heel erg mee.
Zoals al gezegd een paar dingen 10% korting meer niet.
Maar die polo spullen.
Die deken is wel leuk en het dekje ook, maar je moet ervan houden om zoiets op je paard te leggen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 18:12

WeslyMaksy schreef:
Ik wil er zaterdag naar toe gaan. Ik hoop dat de medebokkers nog niet alle aanbiedingen voor mijn neus hebben weg geshopt. Ik heb wel een hele lijst van wat ik allemaal wil kopen. Waren er nog veel br dekjes, dressuur/wit?

De BR dekjes waren er allen in licht roze, paars en er lag gisteren nog 1 gele.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:13

Ik ben geweest, heb 2 dekjes van Global gekocht (kon niet kiezen dus dan maar allebei Haha!) een longeerlijn met longeerzweep, nieuwe collectie anky truitje, global rijbroek (en ik kreeg niet eens de bodywarmer erbij Boos! ), hij was ook niet in de aanbieding.. maar goed. Lachen
En ik heb een cap gekocht Haha!
Ik hobbelde nog rond met zo'nn jaren nul ding tsjaa en dat moet vervangen worden he Haha!

JudithC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:29

Ik ga zondagmiddag. Moet nieuwe jodphurs, halster, een cap voor op 't werk... verder zie ik wel waar ik mee thuis kom.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 12:18

Roxje schreef:
Ik ga zondagmiddag. Moet nieuwe jodphurs, halster, een cap voor op 't werk... verder zie ik wel waar ik mee thuis kom.

Zondag? zijn ze dan ook open?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:25

Ja, ook op zondag Ja

@ Sammie, Ik vond de poloshabrak er goed uitzien, heb er 1 besteld alleen ze zijn nog niet binnen en worden gratis nagestuurd. De polo's waren ook heel erg leuk, rijbroek zag er goed uit maar vond hem aardig duur in prijs/kwaliteitverhouding en de deken viel me tegen. Beetje een flodder, van katoen en zag er een beetje goedkoop uit.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:47

zijn er nog meer dingen in de aanbieding die niet in de folder staan?

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:48

Simmie schreef:
Freddy's ben ik ook nog geweest, maar van uitverkoop is bijna geen sprake, ja, 10% korting, maar verder is alles stervensduur daar!

IDD! ben er 1 keer geweest, van die prijzen sloeg ik al stijl achterover en ze zaten ook nog eens enorm op m´n vingers te kijken. Heb 1 rondje gemaakt en ben toen weer die winkel uitgevlucht, gatverdamme wat een kl*te winkel!

ga niet naar Horse Plaza, heb eigenlijk niks nodig en het is veels te warm om nu in de auto te zitten.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:04

Freddys vind ik juist een mooie winkel met mooie spullen, ook wat merken er tussen wat ik ergens anders niet zie. Ik heb er mijn rijschoenen gekocht.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:08

Hmm misschien ga ik ook nog wel even neuzen.. een leuk nieuw dekje ofzo of een longeersingel...

MotherGoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:42

Ik ben vandaag naar Horse Plaza geweest. Kwam zowaar nog een medebokker tegen (Rivano hier op bokt) in de bus er naar toe. De buschauffeur was alleen niet echt handig en "dropte" Rivano en ik 2 haltes te vroeg. Waar sta je dan ?? Inderdaad, voor de gevangenis. Bloos

Anyway, ik heb me netjes gedragen (ik zou die hele zaak leeg kunnen kopen Haha! ) en alleen het wit/bruine poloshirtje van Happy Valley gekocht. Totale uitgaven: 30 euro.

Ik wilde eigenlijk 2 zweepjes voor 5 euro kopen, toch maar niet gedaan. Daarnaast nog gekeken voor die aanbieding van die euro-star rijbroek (Husar met kunstlederen zitvlak) .... dus passen, maar die zat te strak en een grotere herenmaat kon ik zo vlug niet vinden in het rek (damesmaten waren er wel genoeg).
Stiekem zat ik te hopen dat, omdat zo ongeveer alle winterrijassen met 40% korting waren, de bodywarmers van Happy Valley uit de wintercollectie ook daar onder zouden vallen, wat niet het geval was. Maar goed, volgende keer beter (zal wel tentenkamp zijn denk ik).

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:08

_Lauwtje_ schreef:
Simmie schreef:

IDD! ben er 1 keer geweest, van die prijzen sloeg ik al stijl achterover en ze zaten ook nog eens enorm op m´n vingers te kijken. Heb 1 rondje gemaakt en ben toen weer die winkel uitgevlucht, gatverdamme wat een kl*te winkel!

ga niet naar Horse Plaza, heb eigenlijk niks nodig en het is veels te warm om nu in de auto te zitten.

Bij freddy's zaten ze bij mij ook heel erg op mijn vingers te kijken, ook telkens vragen of je geholpen kan worden enz. 1 keer vroeg ik iets en kreeg een raar vaag antwoord.. ben toen ook de winkel uit gegaan

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:01

Ik ga morgenochtend, zaterdag dus, ik ga lekker vroeg zodat het nog niet zo heet is (ik haat het om me met 30graden telkens weer om te kleden en kleding te passen etc Sigaar ) Wie gaat er nog meer op zaterdagochtend?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:10

ja ik ga ook (zaterdag ochtend), ja kan me herkennen buiten aan mijn auto (mini mintgroen met engelse vlag op het dak)
en ik heb lang bruin haar verder zou ik niet weten waar je me aan moet herkennen Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:35

Simmie schreef:
Ik geloof t/m zaterdag a.s.

Maandag nog dat is de laatste dag Lachen

Javmo schreef:
@ Sammie, Ik vond de poloshabrak er goed uitzien, heb er 1 besteld alleen ze zijn nog niet binnen en worden gratis nagestuurd. De polo's waren ook heel erg leuk, rijbroek zag er goed uit maar vond hem aardig duur in prijs/kwaliteitverhouding en de deken viel me tegen. Beetje een flodder, van katoen en zag er een beetje goedkoop uit.
Dank, ik denk dat ik het dekje(+misschien t-shirt) maar per post bestel tegen die tijd. Zal waarschijnlijk de aankomende dagen moeten werken. Deken hoef ik niet, ik heb al een burberie (oid) Knipoog (bb)