Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WeslyMaksy schreef:Ik wil er zaterdag naar toe gaan. Ik hoop dat de medebokkers nog niet alle aanbiedingen voor mijn neus hebben weg geshopt. Ik heb wel een hele lijst van wat ik allemaal wil kopen. Waren er nog veel br dekjes, dressuur/wit?

) een longeerlijn met longeerzweep, nieuwe collectie anky truitje, global rijbroek (en ik kreeg niet eens de bodywarmer erbij
), hij was ook niet in de aanbieding.. maar goed. 

Roxje schreef:Ik ga zondagmiddag. Moet nieuwe jodphurs, halster, een cap voor op 't werk... verder zie ik wel waar ik mee thuis kom.

Simmie schreef:Freddy's ben ik ook nog geweest, maar van uitverkoop is bijna geen sprake, ja, 10% korting, maar verder is alles stervensduur daar!

) en alleen het wit/bruine poloshirtje van Happy Valley gekocht. Totale uitgaven: 30 euro.
(damesmaten waren er wel genoeg).
_Lauwtje_ schreef:Simmie schreef:Freddy's ben ik ook nog geweest, maar van uitverkoop is bijna geen sprake, ja, 10% korting, maar verder is alles stervensduur daar!
IDD! ben er 1 keer geweest, van die prijzen sloeg ik al stijl achterover en ze zaten ook nog eens enorm op m´n vingers te kijken. Heb 1 rondje gemaakt en ben toen weer die winkel uitgevlucht, gatverdamme wat een kl*te winkel!
ga niet naar Horse Plaza, heb eigenlijk niks nodig en het is veels te warm om nu in de auto te zitten.
) Wie gaat er nog meer op zaterdagochtend?
Simmie schreef:Ik geloof t/m zaterdag a.s.

Javmo schreef:Dank, ik denk dat ik het dekje(+misschien t-shirt) maar per post bestel tegen die tijd. Zal waarschijnlijk de aankomende dagen moeten werken. Deken hoef ik niet, ik heb al een burberie (oid)@ Sammie, Ik vond de poloshabrak er goed uitzien, heb er 1 besteld alleen ze zijn nog niet binnen en worden gratis nagestuurd. De polo's waren ook heel erg leuk, rijbroek zag er goed uit maar vond hem aardig duur in prijs/kwaliteitverhouding en de deken viel me tegen. Beetje een flodder, van katoen en zag er een beetje goedkoop uit.
(bb)