Ervaringen Horseshop De Bles?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ervaringen Horseshop De Bles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 12:43

ik heb vorige week woensdag een bestelling + betaling gedaan bij deze ruitershop en tot nu toe nog niks gehoord. Ik ben benieuwd of mensen ervaring hebben met deze ruitershop en hoelang duurde het voor jij iets hoorde over je bestelling/betaling?

(www.de-bles.nl)

anne_bento

Re: Ervaringen Horseshop De Bles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:55

Ik heb er nooit besteld oid dus kan je hierbij niet helpen, maar zou je hier neer willen zetten zodra je het binnen hebt enz.. dus jou ervaring? ze hebben er wel erg stoere minileren halstertjes maar wacht even jou ervaring af.. Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 11:50

ik heb nog steeds niks binnen en we zijn nu een week verder.
Ik heb ze gebeld en ze deden nogal raar. De levertijd was binnen een week, maar ze zou nakijken of het op voorraad was. dus ik zeg, ja hallo we zijn een week verder. Ze was er nu mee bezig ofzoiets.. Dat heb ik dus weer.. Het word binnen een week geleverd maar na een week laten ze je weten of het op voorraad is Gestoord
Ik weet in ieder geval 1 ding.. ik bestel daar nooit meer iets.. klantonvriendelijke lui Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:05

Ik heb er ooit op maat gemaakte leren laarzen bekocht. Zouden binnen 6 weken geleverd worden.
Mwooaaaahhhhh.... half jaartje verder had ik ze dan toch....

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:19

Ik heb er slechte ervaringen mee !!!
Ik had dus ook iets besteld via de internet site, maar bij het verzenden van de bestelling kreeg ik een foutmelding. Nou goed, ik de zaak gebeld, kreeg ik een niet zo aardige mevrouw aan de telefoon Knipoog Dus ik de situatie uitgelegd, en ze zei maar heel bot dat het aan mijn PC lag Verward
Nou toen had ik echt zoiets van: nou ja zeg !!!
Ze voreg ook niet eens wat mijn bestelling dan was, zodat ze het telefonisch zou kunnen opnemen oid. Toen hoefde het voor mij al niet meer!!!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 15:23

Omg.. als ik die ervaringen hoor Nagelbijten / Gniffelen
Het gaat ook niet echt om 10 euro, maar een voor mij behoorlijk bedrag.. ik heb speciaal snel betaald omdat ik het snel nodig had, en dan krijg je zoiets.. muts gaat nu na een week kijken of het wel op voorraad is Rolleyes .. ik hoop echt dat ik het snel krijg anders ga ik gillen Haha!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:52

Tja... ik heb er geen ervaring mee, ik weet wel dat het ook een gewone ruitersportzaak is, dus niet zomaar een schuurtje ergens achteraf. Misschien zijn ze er gewoon niet zo op berekend, neemt niet weg dat ze wel wat vriendelijker mogen zijn.

ancksunamun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 01:22

Ik woon er vlakbij (in Leiden) en heb r wat spullen gekocht, gewoon in de winkel. Iig, ze hebben niet zoveel verstand van zaken als je zou verwachten van een ruitersportzaak. Een singel had k nodig, ik had geen verstand van (de goede lengte van) singels, dus ik zeg tegen die man dat ik een singel nodig heb voor een vzhzadel voor een paard van 1,67, dus hij geeft me een singel mee, bleek ruim 20 cm te kort te zijn (en mijn paard is echt smal). Ik heb r een tijdje geleden ook een bit gekocht, ik had t opgemeten dat k n 12,5 nodig had, maar die man bleef volhouden dat Brandenburgers altijd n 13,5 nodig hebben, dus k die genomen, bleek die toch te groot te zijn. Kon t wel allemaal ruilen, maar t is toch onhandig. Ook het bit en de singel die ik dus kwam inruilen, werden gewoon meteen weer terug gehangen in het rek voor de verkoop, als k n winkel had zou k t iig toch even schoonmaken ofzo. Het is de enige ruitersportzaak in Leiden, maar als k iets nodig heb, ga k toch echt liever ergens anders heen.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:06

Hmm... ik geloof dat ik daar dus nooit ga bestellen

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:07

is wel duidelijk zo denk ik Knipoog

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:32

Oefff hoe toevallig, zou net vanochtend langsgaan (voor het eerst), heb nog nieuwe zomerbroek nodig, en nog wat klein spul.
Maar klinkt allemaal niet echt positief, wijk toch maar weer uit naar mijn oude ruitersportzaak, dan maar stukje verder rijden.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 08:35

Nagelbijten / Gniffelen niemand iets positiefs??

We zijn nu weer 2 dagen verder en nog steeds niks ontvangen, had toch mogen verwachten dat ze er na mijn telefoontje wat vaart achter zouden zetten?? Maar om er nu weer achter aan te gaan bellen Rolleyes

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 10:45

Ik woon in Leiden en omdat hij dichterbij is dan de andere ruitershops ben ik er wel eens geweest, maar prettig vind ik de winkel niet. Geen goede service en ze waren ook zomaar opeens op de raarste tijden dicht.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 10:49

gewoon bellen,
lant is koning.. al meot de shop dat ngo even dookrijgen vrees ik.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:49

Lieke schreef:
Ik woon in Leiden en omdat hij dichterbij is dan de andere ruitershops ben ik er wel eens geweest, maar prettig vind ik de winkel niet. Geen goede service en ze waren ook zomaar opeens op de raarste tijden dicht.

Ik ben er ook wel eens geweest. Studeerde toen in Leiden en woonde er vlakbij in de buurt.
Om kort te zijn: 1 keer en nooit weer!
Dit was een jaar of 8 geleden en toen vond ik het maar een 'zielig' aangekleed winkeltje
En toen hadden ze er al niet veel verstand van alhoewel ze wel probeerden te doen alsof Nagelbijten / Gniffelen
Nee, sindsdien als ik wat van een ruitersportzaak nodig had ging ik in het weekend wel naar Walter in Enschede bij mijn ouders.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:56

geen een goede reactie, dat zegt wel genoeg.. ga daar dus zeker niks bestellen Knipoog maar als ik jou was, zou ik gewoon blijven bellen, bel maar tot ze er gek van worden, dan schieten te tenminste een beetje op, of misschien je geld terug vragen..?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 13:00

echt niemand die positief is.. Rolleyes
ik weet wel wat ik uitkies Haha!
Ze hebben daar een speciaal hoofdstel wat ik al heel lang zoek maar nergens te vinden is... ik heb gister ook al gebeld... zou ik vandaag nog eens bellen?.. vind het zo krom..ze zegt tegen mij.. binnen week is het binnen.. ik heb het vorige week woensdag besteld en nog niks, nagebeld en ze nu pas gaan kijken of het op voorraad was.. hmpf..

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:38

Ik zou gewoon net zo lang blijven bellen tot ze je stem herkennen zonder dat je je naam genoemd hebt. Je hebt recht op je spullen!! Opschieten zullen ze!! Ow ik heb hier zo'n hekel aan!!!!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 12:29

ik heb nog steeds niks binnen en ik ga zo ook weer bellen... word het een beetje zat..ben helemaal niet ongeduldig hoor Haha!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:45

Ik ben er jaren geleden geweest, als je weet wat je nodig hebt dan kom je een heel eind, maar vind ze niet echt deskundig ofzo....weet je iets niet zeker dan ga je vaak met het verkeerde naar huis. Ik heb nog nooit iets via de site besteld, dus dat kan ik je niet vertellen. Weet wel dat ik liever gewoon naar de ruitershop in Leiden ga, want als ze het niet hebben, dan bestellen ze het gewoon (ookal verkopen ze het eigenlijk niet in de zaak) en de service is snel en goed!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 13:19

ik heb ze net gebeld.. Ze zeggen dat ze het geld pas vandaag hebben binnen gekregen Verward
Boekingsdatum 18-05-2005 , dat is de dag dat ik het over heb gemaakt.
Ze hebben dus gewoon niet goed gekeken denk ik!
Hij gaat proberen met spoed het op te sturen nu.
Deze meneer was in ieder geval vriendelijker dan de vorige dame.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:50

ik heb ook ervaring met de bles, maar ook geen echte goede.
Paar jaar geleden hadden we er een gel pad gekocht. Deze was niet goed geseald (kwamen dus luchtbelletjes in (binnen een maand al!)
WIj terug, die ouwe vent was er, wat was hun antwoord: Dat er luchtbelletjes in kopen komt door een chemische reactie, en die komt omdat het niet in het bijbehorende(!?!) hoesje had gezeten (dat bijbehorende hoesje was trouwens niet bij hun te koop) En dat de voorkant "open"was kwam niet door ene productie fout (zat gewoon niet goed opelkaar gesmolten) maar door die chemische reactie.

Bij een andere ruitersportzaak (Hypo Plaza) werden we met die gelpad (van de bles) wel goed geholpen, ondaks dat het niet bij hun gekocht was (ze verkochten die zelfde toen wel) hebben ze hem ingenomen en een klacht van gemaakt (zij krijgen dat geld ook gewoon terug van de leverancier) en wij konden een andere uitzoeken!

ook hebben ze geen idee waar ze het over hebben, een vriendin ging er een deken kopen voor dr pony, vraagt ze om advies, nou uw pony is 1,35, dan moet u deze maat hebben. Kwam ze thuis met een zweet deken die gebruikt wordt voor mijn paard (van 1m69) Wat heb je dan een vakkennis zeg!~

Groetjes

MotherGoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:10

Aangezien ik in Leiden studeer (is nu bijna verleden tijd Cool ) kon ik zo bij De Bles langsgaan. Dit heb ik in totaal 2 keer gedaan, om toen toch echt tot de conclusie te komen dat ik het maar een klein en rommelig winkeltje vond. In Zoetermeer hebben we een Divoza Haha!, dus in dat opzicht ben ik dan ook wel weer verwend.

@#Ymke#: De aandeelhouder wint, dus laat je niet afschepen, al helemaal niet als het om een paar 100 euri gaat.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:34

#Ymke# schreef:
ik heb ze net gebeld.. Ze zeggen dat ze het geld pas vandaag hebben binnen gekregen Verward
Boekingsdatum 18-05-2005 , dat is de dag dat ik het over heb gemaakt.
Ze hebben dus gewoon niet goed gekeken denk ik!
Hij gaat proberen met spoed het op te sturen nu.
Deze meneer was in ieder geval vriendelijker dan de vorige dame.

Als ik daar zou wonen waar jij woont zou ik het bij hypoweert houden Haha! .. Reis een half uur, kom altijd met volle handen terug en geen gezeur met wachten of iets dergelijks.. En inderdaad, laat je niet afschepen, je hebt recht op je spullen!!!
Als ik dit zo hoor, zal ik er nooit wat gaanbestellen!
Laatst bijgewerkt door adnil op 27-05-05 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 15:36

ze hebben in hypoweert dat betreffende hoofdstel niet. En hier in de buurt kon niemand hem bestellen helaas.. normaal wijk ik ook niet zo snel uit naar internetshops, met 4 ruiterwinkels in de buurt. Maar dit was gewoon pure luxe noodzaak Haha!