?? Iemand nog wonderbaarlijke tips?Oh ja, ik ben niet van plan om dr helemaal te gaan wassen, daar vind ik het weer niet geschikt voor.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?? Iemand nog wonderbaarlijke tips?
Als je daar je pony mee gaat schuren zeg maar, wordt ze wit, en 't is nog goed voor de haren of huid ofzo ook heb ik es gehoord
?
]
en ik vind het toch maar niks. Babypoeder helpt dat langdurig of is het na 5 min weg
?

Je ziet er dan wel geen gele vlekken op maar je wil niet weten hoe mn paard eruit ziet als hij heeft gerold in de wei. Dat krijg je er ook niet of heel erg moeilijk vanaf!

Mira_bella schreef:Nou dat is toch niet zo moeilk !
als je een beetje op de goede manier poetst gaat het er zo af, bij mij dan, ik denk dat jij dan de verkeerde techniek gebruikt, misschen moet je t es ffies aan iemand vragen die er veel verstand van heeft, vraag es of die t kan uitleggen hoe het echt moet,
succes, kuzzies

Mira_bella schreef:Nou dat is toch niet zo moeilk !
als je een beetje op de goede manier poetst gaat het er zo af, bij mij dan, ik denk dat jij dan de verkeerde techniek gebruikt, misschen moet je t es ffies aan iemand vragen die er veel verstand van heeft, vraag es of die t kan uitleggen hoe het echt moet,
succes, kuzzies

ik wastte ze altijd met biotex....werkt egt heel goed...maar als ik dan de volgende dag op concours moest kon ik weer opnieuw beginnen ook al had ik een deken opgedaan,,,dan zat het wel op haar nek en benen. Het heeft echt niks met borsteltechniek te maken hoor...het zand gaat er wel af...maar de strontvlekke niet

Echt, dan heb je nog nooit een wit paard gehad dat zich dagelijks uit mag leven in de wei.
. Even een borstel erover en ze glimmen. Lotte90 schreef:Mira_bella schreef:Nou dat is toch niet zo moeilk !
succes, kuzzies
Kom je dan een keertje Trapito poetsen als ze onder de gele urinevlekken zit? Wedden dat jouw poetsmanier dan ook niet zo goed werkt?