Ik ben wel benieuwd naar welke disciplines het meest beoefend worden onder de Bokkers.
Zelf heb ik gesprongen, gedressuurd en samengesteld gereden, maar doe nu vooral aan mennen (recreatief en wilde samengestelde wedstrijden).
Verder heb ik ook fokkerij en voorbrengen op keuringen opgeschreven, terwijl dat geen disciplines zijn. Fokkerij slaat ook op mij (met KWPN'ers, maar wil i de toekomst ook Welsh gaan fokken).
Laatst bijgewerkt door Oscar op 20-05-05 12:37, in het totaal 10 keer bewerkt
Aaaaah sorry! Ik was al bang dat ik iets zou vergeten. Ik heb het aangepast in het eerste bericht (kon de poll niet meer editten). Denk je dat het zo gaat werken?
Springen, dressuur, wandelen (buitenritjes noemen jullie het zeker?) endurance eenmaal geprobeerd en wil ik zeker nog eens gaan doen. Mennen staat ook nog op het lijstje alleen is dat niet zo simpel om eraan te beginnen als je zelf geen materiaal hebt en er ook niets van kent
ik rijd western maar doe ook aan natural horsemanship. voornamelijk rijd ik toch het meest recreatief denk ik en zo af en toe een sprongetje omdat ik dat toch ontzettend leuk blijf vinden!