Hebben jullie het ook altijd zo druk met paarden en school gecombineerd. Ik ga komend schooljaar naar 4T ( examenjaar) en ik hoop dat dat niet te druk gaat worden. Ik krijg het nu allemaal net af, als ik hard doorwerk en laat naar bed ga( en vroeg op sta).
Ik heb een D-pony, een Bruine merrie ( paard), een pony die ik voor mensen rijdt en ook nog een veulen waar ook wat mee moet worden gedaan. Ik sta op een pensionstal dus voor de verzorging hoef ik verder niet te zorgen, dat scheelt ( al doe ik het wel graag zelf!). Die wil ik allemaal het liefste iedere dag doen, maar dat kan niet. Ik ga er nu maximaal 3 per dag doen. Nu zijn het er nog twee, daarom kan ik even op bokt...straks echt niet meer :S
En dan doe ik alleen de paarden en mijn huiswerk...dat er ook nog bij moet.
Ook wil ik graag gaan werken, maar daar heb ik geen tijd voor helaas.In het weekend ga ik op concours( met twee of drie).
Hebben jullie het ook altijd zo druk?? Ik vind het niet erg hoor, maar ik vraag me af of jullie dat ook hebben.
Ik ga nu snel weer verder met mijn drukke programma
Al met al altijd haasten, laat naar bed en vroeg er weer uit...en dan ook nog af en toe bokken
Al met al red ik het wel en heb ik het er ook zeker wel voor over, ik geniet er echt van om bij de paardjes te zijn.
Nu de examentijd er is (partner studeert ook) wordt het wel druk en is het enkel bijna uitsluitend verzorgen. Ze staan op een weide en hebben dus op zich wel beweging.
Al zou ik af en toe toch net dat uurtje extra willen!