wie kent Chris Stubenitsky?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bren

wie kent Chris Stubenitsky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 09:39

hallo,

wil over een tijdje een zadel gaan kopen.
zit zelf te denken aan een rossner dressuur,
vriendin van stal heeft hem en is er zeer
goed over te spreken.vind hem zelf ook erg fijn zitten.
maar zit nu te dubben wat het kost om een zadel op maat
te laten maken.
hebben jullie enig idee daarover?
heb op internet zitten zoeken naar een zadelmakerij
en kon bij mij in de buurt alleen Chris Stubenitsky vinden
uit heemskerk.
hebben jullie ervaring met hem?
en weten jullie nog meer zadelmakerijen
in omg. alkmaar?

MrICW

Re: wie kent Chris Stubenitsky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:56

ik heb er laatst rijbroek en jodphurs gekocht.
hun service is goed en hebben verstand van zaken

duintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 12:34

Hoi
Ik kom al jaren bij STubenitsky. Ze hebben goede service en goed advies. Heb zelf mn zadel laten opknappen en tot alle tevredenheid. Ik heb geen ervaring met zadels laten maken. Ik weet ook niet of zij dat wel doen. Ze doen zeker wel reparaties en dergelijke. Succes

Baileys_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:26

kom er ook al jaren,
erg goeie servise
ze nemen alletijd om je te helpen!

al kom je 20x terug nog steeds staan ze voor je klaar
een top winkel

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:51

Ik heb ook zeer goede ervaring met "Stuub". Kom er niet zo gek vaak, maar als ik iets moet laten maken oid dan ga ik altijd naar hun.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:54

Stuub is idd een hele goeie winkel, ze hebben veel verstand van zadels en zijn niet duur met reparaties etc.
Super service!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:10

Ik kom er ook al heel lang! Erg goede zaak, er is echt heel veel en zo groot is het ook weer niet maar spullen dat ze hebben! Ik vind het wel wat prijsig...

Succes!

Vroegop in Sint Pancras, daar heb ik mijn zadel gekocht alleen zijn niet zo goed in het passen Verward dus ik zou wel iemand meenemen die er verstand van heeft (of je hebt het zelf)

Gr. Roos

MrICW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:52

dondahsteen schreef:
Vroegop in Sint Pancras, daar heb ik mijn zadel gekocht alleen zijn niet zo goed in het passen Verward

ik heb hier mindere ervaringen mee.
het is een vrij grote winkel met ruim assortiment alleen de service
komt iets te kort.

heb 3 1/2 week geleden leren chaps besteld. heeft ze als eerste me been verkeerd op gemeten. moesten dus weer nieuwe besteld worden
duurt nu al 2 1/2 terwijl ze er een 1 week voor gaven en ze zouden me bellen als ze er waren of als het langer zou duren. heb al 2 keer naar ze gebeld en zouden leverancier bellen maar heb nog steeds geen antwoord gehad

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:32

Stub is top. Een hele goede zadelmaker met verstand van zaken en ook heel eerlijk en vooral dat laatste vind ik belangrijk.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:13

Hoi! Wij zijn daar ook geweest om een zadel te kopen maar ga ji jdat ook doen of alleen op maat laten maken?? Het kopen is namelijk erg prijzig... hetzelfde zadel was ergens anders heel veel goedkoper...

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 10:41

MrICW schreef:
dondahsteen schreef:
Vroegop in Sint Pancras, daar heb ik mijn zadel gekocht alleen zijn niet zo goed in het passen Verward

ik heb hier mindere ervaringen mee.
het is een vrij grote winkel met ruim assortiment alleen de service
komt iets te kort.

heb 3 1/2 week geleden leren chaps besteld. heeft ze als eerste me been verkeerd op gemeten. moesten dus weer nieuwe besteld worden
duurt nu al 2 1/2 terwijl ze er een 1 week voor gaven en ze zouden me bellen als ze er waren of als het langer zou duren. heb al 2 keer naar ze gebeld en zouden leverancier bellen maar heb nog steeds geen antwoord gehad

heel slecht! Boos!

bren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 14:08

hardstikke bedankt allemaal!
ga er toch eens kijken denk ik,
na jullie reacties.
zat ook al aan vroegop te denken,
maar ben er zelf niet echt kapot van.
idd dingen bestellen,en met zadels passen
hoor ik ook veel rare dingen.
zitten er nog meer zadelmakers in de buurt?

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 00:44

Hier nog een Stub-fan! ik heb 30 jaar geleden mijn eerste zadel daar gekocht, rij er nog steeds mee (een stubben) en heb nog steeds service op dat zadel van Chris Stubenitsky. Een echte aanrader, wereldzaak daar! Ik ga nooit meer naar een ander..

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 08:30

Stuub (zoals hij in de buurt heet) mag dan duur zijn, vaak krijg je levenslange garantie op je zadel, dus dat extra geld heb je er wel uit!

Ik weet niet of ze zadels zelf maken, ik meen wel eens gehoord te hebben dat de dingen samen met Daleman doen, en die maken wel zelf zadels.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:25

Nog een tevreden Stub-klant hier! Ik heb mijn zadel ook bij hem gekocht en was niet veel duurder uit dan ergens anders (zeker niet met mijn nieuwe beugelreimen etc). Superservice, Legt precies uit waarom iets wel of niet past en hij herkent je na een jaar nog terwijl ik zelden in de winkel kom etc.
Hij verkoopt volgens mij geen Rossner (daarvoor moet je bij Divoza zijn). En of ze nog ook nog nieuwe zadels maken? Volgens mij niet.
Verder kan je in de buurt nog zadels kopen bij Vroegop, MJL en Ooteman maar die zal ik je allemaal niet aanraden.

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 12:36

Hoi Bren,

Ik heb mijn zagel bij Ooteman vandaan, en geen klachten. Zadel was van slechte kwaliteit leer, maar zij hebben hem zonder problemen weer teruggestuurd naar Ainsley. Paar weken zonder gezeten, kon hem wel ophalen en nu weer een superkwaliteit terug. Zadel ligt als een huis en Quest heeft nergens last van.

MJL zou ik ook niet doen, heb ik wel heel veel slechte verhalen over gehoord en als je een Rossner wil, dan moet je volgens mij echt Divoza bellen Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:46

Ik kocht een keer een springflap bij MJL (je moet wat met al die kadobonnen) en die moest korter gemaakt. Vroeg ie nog aardig geld voor. Belt ie iemand, blijkt dat hij met zijn spullen gewoon naar de zadelmaker bij mij in het dorp gaat.
Ben ik ook maar even heengegaan en het scheelde de helft. Bloos

bren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 18:24

bedankt voor de reacties allemaal Lachen!
denk toch dat ik voor een rossner ga,
heb vandaag het zadel van mn vriendin geprobeert
op mn paard.lag super en zat heerlijk.
en vind de prijs kwaliteit verhouding erg goed.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 07:45

Mijn leren rijlaarzen komen daar vandaan OK dan! , alleen met mijn zadel was ik minder tevreden die heb ik binnen een jaar doorverkocht omdat hij niet goed lag.

Ik heb later Fugers uit Soest (www.fugers.nl) laten komen voor een nieuw zadel. Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:42

ingvdh schreef:
Stuub (zoals hij in de buurt heet) mag dan duur zijn, vaak krijg je levenslange garantie op je zadel, dus dat extra geld heb je er wel uit!

Ik weet niet of ze zadels zelf maken, ik meen wel eens gehoord te hebben dat de dingen samen met Daleman doen, en die maken wel zelf zadels.

dat klopt...ik heb ook een daaleman...van stuub...

hij is zelf ook grote voorstander van daaleman ondanks dat hij vele merken verkoopt
zijn zadelpasservice is zeer goed en zoals al gezegd...wel wat duurder maar jarenlange garantie en je wordt tenminste herkent ook al kom je weinig

een rosner is echt van divoza...

er zijn bij ons op stal ook mensen met rosners...ik kan het geen mooie kwaliteitszadels vinden
maar dat is ieder voor zich natuurlijk

heb je al meerdere merken zadels geprobeerd of alleen die rosner?

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:47

"Stuub" is goed!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:22

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:28

volgens mij zijn ze best professioneel met zadels enzo ik heb zelf geen ervaring met Stubenitsky komen ze aan huis passen? want ik denk dat ze er best wel kijk op hebben, toch zou ik wel iemand erbij vragen die er ook verstand van heeft zodat je t even zeker weet ik heb mij zadel bij de oude woonstal gekocht, er kwam iemand thuis passen en doe was heel eerlijk over de zadels enzo dat was wel fijn ze hadden niet heel veel keuze tussen de zadels maar ik wist ongeveer welke ik wilde dus dat was niet echt het probleem.

Ik denk dat je stubenitsky best kan proberen hoor, ik was toen ook naar hun toegegaan voor een zadel maar (dat was zon 7 jaar geleden) toen waren net al hun zadels gestolen :S

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:57

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

magiclucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:05

stuub is echt super. had een nieuw zadel gekocht 2e hands via marktplaats heb niet zo veel centjes om een nieuwe te kopen. maar ben daarna omdat wij een aantal straten verderop de paarden hebben staan naar de winkel gereden en heb gevraagd of hij er even naar wilde kijken of hij goed lag. wij dacht en van wel en dat bleek GELUKKIG ook zo te zijn heb een mooi pessoa zadeltje en pas perffect op mijn pony. later mijn voortuig ook behoorlijk laten innemen want die verkopen ze (dan wel bij een ander winkel op wedstrijd gekocht) ook alleen maar in een grote E pony maat gaat niet werken bij een C pony. en die heeft hij keurig op maat gemaakt koop alles wat ik echt nodig heb alleen maar bij stub. mijn laarzen dus ook en daar ben ik ook altijd tevreden mee. alleen doe ik er gemiddeld maar 2 jaar mee omdat ik zo ook op stage gebruik en ze daar nogal mishandelt worden:P haha maar word binnen kort weer tijd voor nieuwe dus moet maar weer even langs gaan bij stuub.
groetjes