Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en als je ze na de wedstrijd er meteen uithaalt kan t naar mijn weten geen kwaad. Je hebt alleen extra krul
mss dat je er wat gel in kan doen ofzo dat het wat steviger is?

Wij hebben vroeger een paard gehad wat ook van te voren gevlochten was en die heeft een stuk van zijn manen weggeschuurd! felicity schreef:Ik ben er geen voorstander van om de dag ervoor te vlechten. Ik vlecht te los ofzo. De volgende dag zit er allemaal vlas in en pieken er overal haren uit. Dat vind ik geen porem dat ik alles er maar weer uit haal en het opnieuw doe. Dus ik vlecht liever op de dag zelf.
Doe er ongeveer 1 min over. Zitten ze erin. Is dan niet evnen netjes. Als ik er langer over doen.

(doe ik ook pas op concours voor ik erop ga zitten)
Dus toen mocht hij als springpaard dressuren van me
Simmie schreef:felicity schreef:Ik ben er geen voorstander van om de dag ervoor te vlechten. Ik vlecht te los ofzo. De volgende dag zit er allemaal vlas in en pieken er overal haren uit. Dat vind ik geen porem dat ik alles er maar weer uit haal en het opnieuw doe. Dus ik vlecht liever op de dag zelf.
Doe er ongeveer 1 min over. Zitten ze erin. Is dan niet evnen netjes. Als ik er langer over doen.
1 minuut??!! Dat vind ik knap!
!!
! love_sodera schreef:T gaat er uiteindelijk ook niet om HOE de knotjes erin zitten, als er maar wat in zit!
Ik wil toch wel mooie vlechten hebben.
.
.